kadee Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 hoi ik zit namelijk met een hele dom vraag maar ik wil het toch weten mijn vraag is hoe of waar je signature's kan maken want iedereen heeft zo'n toffe signatur'es of van die bewegend. kan alstublieft mij iemand helpen Reageren
Slimm Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Signatures zoals je hier in dit forum zit kan je maken met het programma Photoshop. Photoshop is niet gratis, erg prijzig zelfs, een trial kan je hier vinden; Adobe. Ook kan je Signatures aanvragen op zit forum, kijk even in het Graphics Algemeen Forum. Succes, Slimm. Reageren
kadee Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 dank je maar hoe noemt het programmetje zo kan je mij dit ook zeggen Reageren
Froop Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Beste kadee, je kunt het met verschillende programma's gebruiken. De meeste mensen gebruiken Adobe Photoshop. Het is geen gratis programma, en moeilijk voor beginners. Hier kun je een signature aanvragen. Bewerkt: 14 januari 2006 door Froop Reageren
kadee Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 ja maar ik heb bij mijn vriend ook al met psp geberkt maar kan je ergens zeggen waar ik het kan downloaden van adobe plzz Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Zie Slimm zijn post voor een trial versie; full version is uiteraard niet gratis. Reageren
Froop Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Hier kun je een trial downloaden. Je moet je je wel eerst registreren bij Adobe. Reageren
kadee Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 ik heb het hier heel moeilijk want ik weet niet welkéén ik moet dowloaden kan iemand mij zeggen hoe het noemt Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Ik heb geen idee waar ik het moet vragen, en ik wou er geen nieuw topic over openen dus: Wat is een border? Alvast bedankt! Reageren
gangster28 Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Een rand om een plaatje of sig stond volgens mij ook ergens in het graphic fora. Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Ja dat is inderdaad een rand om een plaatje heen! Je kan het zo doen: Je drukt op CTRL-A dan ga je naar edit, stroke, doe je de kleur black. Slecteer je 1 px of 2px wat je maar wilt. Druk je op ok ofzo... wat daar staat en dan heb je al een border. Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) Oke bedankt allebei! Bewerkt: 16 januari 2006 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.