The Mafia Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) De helemaal vernieuwde tutorial over de kleur veranderen van een auto. 1.Selecteer je auto helemaal net zo als onder mij. 2.Hoe dan Alt in en selecteer de dingen die geen andere kleur moeten hebben. 3.Doe dan Ctrl+U en kies je kleur,ik heb blauw gekozen. Tutorial is gemaakt bij The Mafia voor GTAforum.nl Bewerkt: 17 januari 2006 door The Mafia Reageren
Achille Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 En overlopende kleuren..? Net alsof het parelmoer is zegmaar Reageren
The Mafia Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 En overlopende kleuren..?Net alsof het parelmoer is zegmaar Ik begrijp je niet helemaal ligt denk ik aan mij kun je iets duidelijker zijn ? Reageren
Achille Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Zegmaar dat de kleur overloopt Zegmaar voorkant rood en achterkant blauw.. Alleen dan wel mooi.. Reageren
The Mafia Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) Tutorial komt niet ik moet weg sorry.. Bewerkt: 17 januari 2006 door The Mafia Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Komt die tut dan nog een andere keer? Anders kan dit topic wel gesloten worden. Reageren
bigG Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) @Dizzee, even voor de duidelijkheid: de tut was er denet wel, maar The Mafia heeft om 1 of andere reden verwijderd. @The Mafia, gecondoleerd en sterkte. Bewerkt: 17 januari 2006 door bigG Reageren
The Mafia Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 @Dizzee, even voor de duidelijkheid: de tut was er denet wel, maar The Mafia heeft om 1 of andere reden verwijderd. Ik moet naar mijn oma want die is gister overleden. Reageren
Froop Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Gecondoleerd. Maar daarom hoef je toch geen tutorial te verwijderen? Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 @Dizzee, even voor de duidelijkheid: de tut was er denet wel, maar The Mafia heeft om 1 of andere reden verwijderd.@The Mafia, gecondoleerd en sterkte. Ik ben Dizzee niet hoor Maar The Mafia: gecondoleerd en veel sterkte. Reageren
Giorgo Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Wel GL aan die sig dacht ik ook eerst dat je Dizzee was . Maar even serieus, Ik vind het heel erg Mafia. Je oma is wel belangrijker dan een tut. Het ga je goed. @Parelmoer is zoiets dat in de zon verkleurt, een soort glans erop. Reageren
The Mafia Geplaatst: 17 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) Ik ben weer terug en ik heb de tut snel afgemaakt en iedereen bedankt! @Froop ik wou hem overnieuw maken want ik vond hem niet duidelijk. Bewerkt: 17 januari 2006 door The Mafia Reageren
Froop Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Over de tut, je bent de ramen vergeten, en het is best slordig hoe je hebt geselecteerd. Ik neem ana dat je het met een lasso tool hebt gedaan. Probeer het eens met de pen tool. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 Handige tut voor beginners. Maar jammer dat je het zo slordig heb gedaan. De ramen moet je ook deselecteren. Anders is het zo onrealistisch Reageren
Backsmash Geplaatst: 18 januari 2006 Rapport Geplaatst: 18 januari 2006 zon tut heb ik ook al eens gemaakt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.