Backsmash Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 deze tut is op de simpele manier dus het eindresultaat is niet spetterend lijstje met de dingen voor het eindresultaat: - carbon motorkap - parelmoer lak - light-up display - raam getint - verlaagd Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Leuk tut Backsmash! Ik ga het straks eens uitproberen Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Hmm ik vind het resultaat niet echt mooi. Miss had je de oppacity iets lager kunnen zetten. Kutgw Reageren
Backsmash Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 (bewerkt) ik vind het resultaat ook niet echt mooi. je kan uiteraard altijd nog een beetje spelen voor betere resultaten. er staat ook het eindresultaat is niet spetterend Bewerkt: 19 januari 2006 door Backsmash Reageren
Giorgo Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Je moet idd wat prutsen met de Opacity en dergelijke ik post mijn reslultaat hier nog wel eens. Maar een goed idee Backsmash. Reageren
RTS Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Dat is niet bepaald parelmoer maar eerder een 2-tone. Reageren
Achille Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Mooi!! Die was ik aan het zoeken Reageren
Backsmash Geplaatst: 19 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 express gadaan voor jouw archille Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Dit is 2 tone paint, Parelmoer is dit: Donker geel waar na de auto van donker naar licht gaat en dan naar groen gaat etc door de licht gaan de kleuren veranderen van de auto. Kvind het resultaat niet echt staan bij een mercedes wel goed uitgelegd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.