Van zo ondeveer elk denkbaar spel is er wel een Time Attack FAQ of walkthrough te vinden, en forums of shoutboxes waar mensen opscheppen over hun beste tijden. Vreemd genoeg kan ik er voor GTA:SA nergens 1 vinden. Ben ik nou zo slecht in zoeken (ja ik ben een man ), of is het meest gespeelde singleplayer spel van t jaar de uitzondering op de regel?
In beide gevallen ben ik bezig om zo snel mogelijk alle missies af te raggen, wat nog best lastig is aangezien je niet ect tijd hebt om armour of guns op te halen.
Als zo'n topic als deze er nog niet is, daag ik jullie allen uit om een screenshotje van je savegame te plaatsen, er staat een play clock in "misc"
Hup jongens, actie!
ehh misschien handig om de voorwaarden te stellen die ik hanteer:
Het gaat er om om de missie "end of the line" te volbrengen, zonder cheats uiteraard, en met zo weinig mogelijk tijd op de play clock. Da's alles
Van zo ondeveer elk denkbaar spel is er wel een Time Attack FAQ of walkthrough te vinden, en forums of shoutboxes waar mensen opscheppen over hun beste tijden. Vreemd genoeg kan ik er voor GTA:SA nergens 1 vinden. Ben ik nou zo slecht in zoeken (ja ik ben een man
), of is het meest gespeelde singleplayer spel van t jaar de uitzondering op de regel?
In beide gevallen ben ik bezig om zo snel mogelijk alle missies af te raggen, wat nog best lastig is aangezien je niet ect tijd hebt om armour of guns op te halen.
Als zo'n topic als deze er nog niet is, daag ik jullie allen uit om een screenshotje van je savegame te plaatsen, er staat een play clock in "misc"
ehh misschien handig om de voorwaarden te stellen die ik hanteer:
Het gaat er om om de missie "end of the line" te volbrengen, zonder cheats uiteraard, en met zo weinig mogelijk tijd op de play clock. Da's alles
Bewerkt: door Xtrafresh