EXIT Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 (bewerkt) ik heb eens geprobeert een auto te bewerken met zmodeler aleen weet ik niet hoe je de banden moet textureren en hard moet maken ik heb de auto ondertussen getextureert >>als je wil mag je de auto verbeteren maar dan moet je die hier plaatsen<< big_wheel_taxi.zip Bewerkt: 22 januari 2006 door tectron Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Is het een taxi? met een andere kleur? Die banden zijn inderdaad niet mooi, ze zitten ook in de grond dus die moet je veranderen! Meschien weet iemand hier hoe het moet. Maar verder ziet het er wel goed uit. Reageren
SWYV Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 voor de wielen grootte moet jij in "vehilces.IDA" in data map te veranderen Reageren
EXIT Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik weet niet hoe ik de wielen en de auto moet textureren en de wielen zijn niet hard (rij je overal doorheen) dus ik wil help Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Wel leuk gemaakt... Alleen nog texturen en die wielen dan en dan issie perfect Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik weet niet hoe ik de wielen en de auto moet textureren en de wielen zijn niet hard (rij je overal doorheen) dus ik wil help Ik heb met deze tut ook leren uv mappen in de Z-modeler. Z-moddeler uv map tut Reageren
Blastov Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 ik weet niet hoe ik de wielen en de auto moet textureren en de wielen zijn niet hard (rij je overal doorheen) dus ik wil help Maak een nieuwe COL, dan is je band goed tastbaar Ik vind hem er trouwens wel leuk uitzien Reageren
EXIT Geplaatst: 21 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 en hoe maak je een TXD aan en hoe exporteer ik de TXD van zmodeller Reageren
Blastov Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 TXD bestanden maak je met de TXD Workshop De textures die je gebrukikt in z modeller moet je importeren in de TXD Workshop Reageren
EXIT Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) ik heb het net gevonden kan iemand mij de taxi lijn in de vehilces.IDA geven (org.) of beter een back-up van de vehilces.IDA auto is ondertussen getextureert. moet alleen nog de wielen aan passen ps: dat wist ik hoe je txd moet aan maken maar ik wist nog niet (nu wel) hoe je ze moest importeren via de link van gangster28 ben ik dat te weten gekomen Bewerkt: 22 januari 2006 door tectron Reageren
Matiscus Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Hier is de oringele verhicle.ide en er is niks aan gemod: Reageren
EXIT Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 bedankt he ondertussen heb ik de wielen al boven de grond gekregen en getextureerd alleen de wielen zijn wel veel te breed en nog steets niet hard screenshot volgt nog Reageren
EXIT Geplaatst: 22 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 auto is aan gepast en te downloaden zie eerste post als je wil mag je de auto verbeteren maar dan moet je die hier plaatsen Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ziet er écht vet uit Tectron! Reageren
The Mafia Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ziet er goed uit hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.