Jump to content

Liberty City zonder bikes


~Lance Vance

Recommended Posts

Het valt met op dat je in GTA3 nooit scooters of motors ziet. Is dit bij jullie ook zo? Als R* geen motors erin heeft gestopt vind ik dat eigenlijk best wel raar (gezien het feit dat er in de eerste GTA bikes en superbikes zaten)

Link to comment
Delen op andere websites

Het valt met op dat je in GTA3 nooit scooters of motors ziet. Is dit bij jullie ook zo? Als R* geen motors erin heeft gestopt vind ik dat eigenlijk best wel raar (gezien het feit dat er in de eerste GTA bikes en superbikes zaten)

Nope, er zitten geen motors in. :{

Wel bij gta: lcs voor de PSP. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, zover waren ze gewoon nog niet met hun technologie.

Wat betreft LCS, daar staat dat ze de motors weg wouden hebben, omdat 9 van de 10 motorrijders in de gevangenis een misdrijf heeft gepleegt. Wat een hele goeie easteregg is.

Link to comment
Delen op andere websites

in de eerste gta kon je inderdaad met moto's maar in de 2e dan niet meer.

Ik denk ook dat hun technologie nog zo ver niet was of ze nog niet zo ver gedacht hadden. Net als waarom er in gta vice city geen fietsen zaten en bv ook waarom er in geen één gta spel kinderen rondlopen

Link to comment
Delen op andere websites

en bv ook waarom er in geen één gta spel kinderen rondlopen

Ik denk niet dat het feit dat er geen kinderen rondlopen in de GTA´s, te maken heeft met de technologie van Rockstar.

Het lijkt me eerder het geval dat ze geen kinderen in GTA hebben, omdat het te hard is om 3-jarige kindjes te verbranden met een Flamethrower of neer te schieten met een Rocket Launcher o.i.d. Het is natuurlijk ook hard om volwassenen daarmee te vermoorden, maar kinderen neerschieten gaat denk ik toch te ver. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

in de eerste gta kon je inderdaad met moto's maar in de 2e dan niet meer.

Ik denk ook dat hun technologie nog zo ver niet was of ze nog niet zo ver gedacht hadden. Net als waarom er in gta vice city geen fietsen zaten en bv ook waarom er in geen één gta spel kinderen rondlopen

Ja,en dat je nergens dieren ziet rondlopen.Aleen vogels.Zelfs op het platteland van San Andreas zie geen buffels enzo,en geen schapen bij een boerderij.Het zal wel zijn om te voorkomen dat mensen die dieren gaan afschieten.

Link to comment
Delen op andere websites

en bv ook waarom er in geen één gta spel kinderen rondlopen

Ik denk niet dat het feit dat er geen kinderen rondlopen in de GTA´s, te maken heeft met de technologie van Rockstar.

Het lijkt me eerder het geval dat ze geen kinderen in GTA hebben, omdat het te hard is om 3-jarige kindjes te verbranden met een Flamethrower of neer te schieten met een Rocket Launcher o.i.d. Het is natuurlijk ook hard om volwassenen daarmee te vermoorden, maar kinderen neerschieten gaat denk ik toch te ver. ;)

Toch vind ik dat een beetje discriminatie achtig en ook een beetje lullig, alsof kinderen beter zijn ofzo, het zou wel grof zijn maar het is toch wat realistischer met kinderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het goed dat er geen kinderen inzitten.

Anders gaan volgens mij de meeste mensen juist de kinderen vermoorden.

Ik mis de kinderen niet, want ze zijn er nooit geweest en het is volgens mij beter dat ze ook nooit kinderen in GTA doen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...