Jump to content

Grand theft auto 4 in london


japie13

Recommended Posts

hej

ik zag dit op een site:

Volgens een werknemer van Rockstar North in Glasgow (Schotland) zal de volgende Grand Theft Auto spelen in het Londen van 1997. De titel van de game zal dan ook zijn Grand Theft Auto: London.

Velen van jullie zullen weten dat er ooit een PC game verscheen die Grand Theft Auto: London 1969 heette. Wellicht gaat het hier dus om een remake, net zoals Liberty City Stories een remake van een reeds bestaande GTA stad was.

In plaats van het eilanden systeem zou de game gebruik maken van een noord, oost, zuid, west systeem waarbij de hoofdpersoon begint in het gevaarlijke oost Londen. De game zou al voor 60% af zijn en de graphics en physics engine is al volledig afgerond. Nu draait alles om het doorontwikkelen van de verhaal-elementen.

ik weet niet of dit al bekend of niet waar is. wat vinden julie er van?

edit: ik heb het van www.ownage.nl

Bewerkt: door japie13
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dit is een gerucht ik zag er vandaag ook wat over instaan in de PU wacht even.

Een aantal websites wist te melden dat een werknemer van Rockstart heeft gemeld dat de volgende GTA zich in Londen zal afspelen. Dat is goed nieuws voor ons (als je tenminste van Londen houdt) en slecht nieuws voor deze gast. Want die kan op zeker zijn baan goodbye kussen. Als er namelijk één partij aan geheimhoudin en beveiliging doet dan is het Rockstar wel. Daar wordt ooit wel eens een boekje voor open gedaan.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...