Jump to content

Tutorials Writers Gezocht

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Een tijd lang heb ik met veel mensen gewerkt aan mijn website. Op 8 mei dit jaar heb ik mijn hosting een jaar, maar als je de site nu bezoekt zie je dat hij offline is. Dat is al 3 kwart van het jaar zo. Daarom wil ik nu verandering in brengen. Aantal mensen hier hebben het al gezien en mensen die beetje verstand hebben - hebben het ongetwijfeld al gevonden. Ik ben al een tijdje bezig met mijn website, alleen heb kom ik dit keer mensen te kort.

De mensen die hiervoor met mij hebben gewerkt zijn vertrokken wegens de drukte van school of andere zaken en hebben helemaal geen tijd voor dit. Ik vraag hierbij mensen die tijd hebben of ze mij willen helpen met de site.

01.jpg

Eens in de zo veel tijd een tutorial schrijven naar keuze. Je mag zelf weten wanneer, hoe laat en hoeveel je gaat schrijven als het maar nuttig is.

02.jpg

++ Adobe

+ Photoshop

+ ImageReady

-

++ Macromedia

+ Dreamweaver

+ Fireworks

-

++ Microsoft

+ Windows

-

++ Webdesign & Scripting

+ HTML

+ PHP

+ Javascript

+ C++

-

++ Hardware

+ Hardware

03.jpg

Je kunt van mij hosting krijgen die kan oplopen tot maximaal 50MB reclame vrij, eigen FTP account, PHP, MySQL, Perl, CGI, ASP en ASP.net ondersteuning, onbeperkt e-mail adressen naar keuze (@x-tx.nl).

04.jpg

Het is je eigen keus of je mee werkt. Ook word je niet gedwongen om in het team te blijven. Het heeft verder ook geen plichten waar je aan moet voldoen. Om je eigen kennis uit te breiden met nieuwe dingen is dit de manier. Door dingen te herhalen ontdek je nieuwe manieren om iets te maken. En voor de mensen die reclame vrij host willen (natuurlijk moet je wel tutorials schrijven) is dit ook een kans. Al zijn er zo veel hosting sites waar je zo 150 tot 300MB kunt krijgen.

05.jpg

Je mag absoluut geen illegaal materiaal gaan verspreiden via je hosting. Ook misbruik maken van e-mail adressen voor o.a. SPAM is niet toegestaan. Voor het geval als je dat van plan was. Gebruik geen tutorials van andere website die niet van jou zijn.

06.jpg

Weet ik niet, als ik denk dat er genoeg informatie op de site staat en de site af is gaat hij online, niet eerder.

07.jpg

Ja, wil ik eigenlijk niet zeggen, maar het is een forum. Voor de mensen die mee werken die krijgen een link, de link kunnen zij zo verspreiden maar ik hoop dat het niet zal gebeuren.

08.jpg

Niet per se, het liefst wel natuurlijk.

09.jpg

De tutorials die je schrijft zijn van jou en je mag zelf weten wat je mee doet. Het is niet zo dat het eigendom van ons word.

Verder nog vragen? PM mij of post het hier.

(Je moet wel beetje ervaring hebben met ABN, Tutorials schrijven en waar je over moet schrijven, zie boven.)

Edit:

Ik heb lijst even ge-update.

Bewerkt: door X-TX
-

[...]

+ Dreamweaver

[...]

++ HTML & PHP

+ HTML

+ PHP

[...]

Ik zou best over die 3 dingen tutorials willen maken.

Ik ben met html en dreamweaver redelijk goed. :)

Ik ben wel geen superlid of hoger maar... ;)

Bewerkt: door tjah77
Geplaatst:

Ik weet dat het niet in het lijst je staat, maar ik zou best een beginners tut over javascript willen schrijven. :)

Hey, ik zou graag tutorials over PHP willen schrijven!

Ik kan zowel beginners als gevorderden tut's schrijven, en wil heel graag helpen !

Ik leer er vaak zelf ook nog wat van :D

Echt waar, write me in!

BTW,

De link naar je forum is beetje standaard :puh: Zal 'm niet zeggen hier.

Bewerkt: door ViceAgent
Geplaatst:

Wacht, wacht, wacht. Ik heb 3 mensen nodig. Want ik ben in mijn eentje en ik kan niet op jullie allemaal letten. Ook heb ik een iemand nodig als co-admin.

Voor de mensen die mee willen werken wil ik 1 tutorial hebben. Stuur mij een PB en dan praten wij verder op MSN. Voor de gene die co-admin/team coach wilt worden moet ik een gesprek hebben. Want in zo'n persoon heb ik veel vertrouwen nodig want als ik er niet bent moet hij de leiding overnemen.

En bedankt voor jullie snelle reacties. :klap:

Geplaatst:

Ik krijg steeds vragen zo als 'Moeten het binnen bepaalde tijd af zijn.' nee. Je mag zelf weten hoelang je over doet. Als het maar goed is. Het staat ook in mijn post boven.

Geplaatst:

Ik heb nog een tut over HTML liggen (en nog 2 over 3ds max, maar dat staat niet in het lijstje). Het gaat over een aantal dingen die je kan doen met tekst (grote, lettertype, kleuren en een paar andere kleine dingetjes), hij is gemaakt voor een forum dus er zitten van die code tags tussen maar dat kan ik weghalen, maar aangezien er ook een paar html codes bij staan moeten er op die bladzijde pre tags komen te staan. Ik kan trouwens ook nog andere tuts over html maken, dus als het kan kan ik meedoen.

Ik zou ook wel mee willen werken aan Webdesign (het grafische gedeelte, in html kan ik alles nog wel zetten, verder niet). Ik zou eventueel ook wel Geavanceerde Photoshop tutorials willen typen.

Bewerkt: door Arjen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...