Giorgo Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2006 Enjoy... Als er iets niet duidelijk is vraag het maar dan, ik beantwoord graag jullie vragen. LINK : http://img85.imageshack.us/my.php?image=tutsmudge9sl.gif Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 ~Gizmo~ mag ik deze tut op mijn Pic-Tuning Forum zetten ? Niels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Het is Giorgo niet Gizmo En.. ik gebruik liever de clone stamp tool, dan zie je ook reflectie en bij dit lijkt het wel een vlek... Maargoed leuke tut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Nice man. Handig voor de beginners. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 26 januari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2006 Ja vond ik ook, deze is heel erg simpel. @ Natuurlijk mag je de tut op je site zetten ik zou het een eer vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) ik wist dit al. maar toch handig voor beginners. ik gebruik altijd de smudge tool. je kan ook een stukje ernaast waar niets zit kopieren en dan over het handvat plakken. dan moet je een beetje smudgen zodat je het mooier overloopt. zou je trouwens het orginele plaatje van die 350z willen pm'en? Bewerkt: 5 maart 2006 door Backsmash Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Op de spelfouten na, is het een mooie tut voor pic-tuning Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Op de spelfouten na, is het een mooie tut voor pic-tuning En de tutorial regels zouden ook eens gelezen moeten worden! Geen nutteloze berichten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2006 Hahaha, dat kwam omdat ik zo een lomp toetsenbord van 5 euro had. De toetsen stonden anders maar nu heb ik mijn lekker Packard Bell weer terug . Zijn er nu echt geen resultaten ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2006 (bewerkt) Nou oke dan post ik wel een resultaat waar ik de handvaten heb weg gebrushed. Het orgineel Als je daar blij van word. Bewerkt: 9 maart 2006 door ~> GizmO <~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 ik ben bezig aan een pictune waar een flinke cleanbeurt is. de achterdeur is al weg en de handvaten ook. ik ben bezig om zijknipperlichten weg te doen en zoek nog steeds bumpers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2006 Ja Gizmo dat maakte me blij . Backsmash, voeg me toe op MSN of zend in een pb de auto, ik wil er wel bumpers op plaatsen. Ik doe dat op 15 minuutjes. Voor de knipperlichten kan je misschien beter de Pattern Tool nemen. Maar als je de auto doorstuurt wil ik het wel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bless Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2006 Ik vind de patch tool nog steeds handigste op dat vlak. Je selecteert het handvat, sleept het naar een ander stuk metaal en het handvat wordt vervangen door het stuk metaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.