Jump to content

[ps] Kenteken


the_fa2man

Recommended Posts

Kenteken maken met je eigen letters erop

Dit is mijn eerste tut mischien weten jullie dit al,maar vooor degene die het niet wist.

1.Download de lettertype hier kijk een beetje beneden daar staat hij http://www.vepar.demon.nl/lefly

2.Neem de auto waar je jou kenteken op wilt zetten.ik neem deze er zit al geen kenteken op

geennummerplaat0rk.jpg

3. Pak de type tool,als je zo'n nl ervoor wilt dan moet je deze teken intypen {,schrijf te tekst en doe deze teken } (let op zet het wel goed op de oude kenteken en bij die eerste teken moet je de kleur blauw gebruiken en bij de rest zwart)

4. Als de oude kenteken wat schuin is kan jet het goed zetten met edit>free transform

5.Maak een nieuwe layer en zet bij de background de oogje uit,sta nu op de nieuwe layer

6.Maak net zo'n grote rechthoek als je kenteken met je vierkante marquee tool

7.Vul hem dan in met de paintbucket met deze kleur code : F0CF17 (zet die gele vierkant met de free transform net als je kenteken)

8.Pak de tekst layer en zet hem boven die gele vierkant klaar

Dit is mijn resultaat als ik het fout heb uitgelegd zeg het ff dit mijn eerste tut

Maken jullie het bij een groter auto dan zie je het beter en lukt het ook beter succes

geennummerplaatcopy2xh.jpg

Bewerkt: door the_fa2man
Link to comment
Delen op andere websites

ik zag alleen de bovenste.

btw gewoon aardig bedoeld hoor maar je zegt: ik neem deze er zit al geen kenteken op.

die heb je zelf weggewerkt want je ziet nog wat randjes + een ophoging.

Bewerkt: door Backsmash
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Ik ben het eens met het de leden boven mij. We hebben echt niks aan die tut. Je kon het beter doen. Misschien met Photoshop de Tut in een mooi design stoppen. Het ziet er nu niet mooi uit. Ook je uitleg loopt niet echt soepel en dus niet goed leesbaar. Je Outcome is ook niet echt geweldig. Je moet toch wat meer gaan Photoshopen om een goede tut te maken.

Backsmash legt het nog beter uit zonder tut. :7

Mijn Outcome: (Ik hoop dat hij goed is :) )

300cel7.png

Hint: Als je de lettertype en het lege kentekenbord gebruikt van Backsmash. Als je de grote van de kentekenbord niet veranderd. Gebruik dan de grote 45. Hij pas er precies in :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...