Jorge_F Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb een filmtutorial gemaakt waarin duidelijk uitleg word gegeven over hoe je een filmpje maakt in 3ds max. Het filmpje is hier te zien: http://www.modding.jorgef.nl/filmtut4.avi. Voor meer informatie zie de tutorial site www.modding.JorgeF.nl. Uiteraard mag je hier ook jouw resultaten posten, wees creatief en doe er wat mee . Veel succes Jorge F Bewerkt: 31 mei 2007 door Jorge_F Reageren
burpicane Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 hmm bij mij stopt ie met spelen na x aantal seconden edit: rond 4sec dus Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 hmm bij mij stopt ie met spelen na x aantal secondenedit: rond 4sec dus Probeer hem anders eens eerst op te slaan en daarna pas afspelen. Reageren
Blastov Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Goede tutorial, alleen jammer dat je je stem niet inspreekt, dat vind ik persoonlijk leuker dan ondertiteling Reageren
burpicane Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) dat had ik dus al gedaan op 1 of andere manier heb ik het af en toe met een film :S welke codec heb je gebruikt? hmm gewoon divx zie ik Bewerkt: 28 januari 2006 door burpicane Reageren
Jorge_F Geplaatst: 28 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 @Blaster, ik heb geen microfoon dus dat gaat moeilijk worden @burpicane, ja ik heb DIVX 6.0 gebruikt. Probeer anders gewoon ff de nieuwste divx te downloaden. Hij zou het echt moeten doen. Reageren
Blastov Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Ik heb 2 filmpjes gemaakt Filmpje 1 Filmpje 2 Reageren
Jorge_F Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Leuk filmpje blaster, alleen jammer dat je bij de 2e niet zoveel ziet omdat het zo heel erg snel gaat . Je kan wat meer frame's toevoegen, ik gebruik er bijvoorbeeld 200 terwijl de standaard 100 is. Dat komt natuurlijk niet in het filmpje voor, het instellen. Misschien dat ik het bij een vervolg tut ga uitleggen. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik kan jouw Tutorial niet zien, hij krijgt een fout, en de filmpjes van Blaster precies hetzelfde, die doen het ook niet. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 31 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik kan jouw Tutorial niet zien, hij krijgt een fout, en de filmpjes van Blaster precies hetzelfde, die doen het ook niet. Je moet een DIVX codec installeren . Reageren
Wauzie Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Erg goede tutorial Jorge :^:. Mijn resultaat (ik heb meer gedaan dan in jouw tut, vandaar die rare beweging). Jorge, heb jij die codec voor mij? hoi.rar Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 yo die link werkt niet!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.