Bradley H. Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) Hey, in deze tutorial ga ik jullie uitleggen hoe je een eiland maakt in 3DS max. je kan de filmtutorial bezichten op Martineza.com bij de filmtutorial pagina. Het is een tut van 5 min, het wordt dus snel uitgelegt, ik raad aan minstens 2 weken ervaring te hebben met 3ds max.Het eiland wat je gaat maken gaat er ongeveer zo uitzien. Klopt dit is een basiswegnet, maar als je de tut ziet leer je waarschijnlijk ook meteen hoe je een grooter, meervormig eiland kan maken. Veel plezier BradleyH. Bewerkt: 20 september 2006 door Bradley H.
Flame^ Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 . Hier heb ik erg veel aan, dit ga ik zeker nog is gebruiken ! Erg mooi gedaan .
burpicane Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 (bewerkt) hmm bij mij stopt ie met spelen na x aantal seconden edit: rond 4sec dus oeps dit moest in die van jorge zeer mooie tutorial bradley nu moet ik eerst me 3dsmax maar is fixen Bewerkt: 28 januari 2006 door burpicane
Blastov Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Bedankt bradley, jouw manier van eiland maken is echt veel beter als de mijne, dankjewel
Wazuup Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Nice bradley, misschien kun je ook een keer een tut maken over hoe je iets handmatig ingame zet. Bewerkt: 2 november 2006 door Wazuup
Blastov Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) Hoezo handmatig ? Kan het ook automatisch dan? Maja ik snap wel wat je bedoeld Ik ga zelf ook een keer een tut maken hoe je een object in vc zet, aangezien hier veel modders problemen mee hebben Bewerkt: 1 februari 2006 door Blaster27
Wazuup Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 @blaster uum..handmatig IDE/IPL aanmaken, dff in gta3.img zetten etc, dus niet niet met SAMI ofzo
Flame^ Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Hoezo handmatig ? Kan het ook automatisch dan? Maja ik snap wel wat je bedoeld Ik ga zelf ook een keer een tut maken hoe je een object in vc zet, aangezien hier veel modders problemen mee hebben Er is volgens mij al een tutorial over het "Object in VC zetten" , de link staat volgens mij ergens in het GTI Forum (Is nu openbaar voor leden, zover ik weet)
Wazuup Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Er is nog geen voor Sa dacht ik. Bewerkt: 2 november 2006 door Wazuup
Matiscus Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Kijk in de programma lijst:Klik Hier kan je het downloaden.
gangster28 Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Handige tut man heel erg bedankt ik ben nu al veder dan ik ooit geweest ben met een eiland.
clifdon Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 thnx Matiscus krijg je dara geen rare shit met downloaden zoals spy ware en virussen ?
Blastov Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Wat denk jezelf ? Het lijkt mij van nie he...
clifdon Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 nou ja je weet het nooit maar hebben jullie allemaal betaald? of is er ergens een crack want het is wel duur man
Recommended Posts