Jump to content

fitnessen

Recommended Posts

Geplaatst:

Wel nu heb ik het volgende probleem:

Ik kan niet meer trainen in de gym (fitnessen)

Hij zegt dat ik al genoeg gedaan heb, maar ik heb het daar voor nog nooit gedaan. het is de eerste keer dat ik dat doe.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, en men muscle balke is niet vol!

Geplaatst: (bewerkt)

Gebeurt dit als je al getraind hebt en nog een keer wil, of als je net wil gaan beginnen met trainen?

Als het om het eerste geval gaat, dan heb je je Limiet voor een dag gehad. Dan moet je tot de volgende dag (in game) wachten. :)

Bewerkt: door Koopa

Dat is een heel bekend probleem. Je moet dan ongeveer 10x achter elkaar saven, daarna kun je weer volop trainen!

Je had dit trouwens met de zoekmachine ook kunnen vinden ;) !

@Giorgo: Denk ik ook :) . Dit had ik zelf ook ;):( !

Bewerkt: door Ruurd31

Ik heb eens op ee engelse site gelezen da dit een soort glitch is.

- Je moet dan al je kleren anders aandoen.

• Nieuwe Torso,legs,shades enz...

En dan save je en dan kan je terug trainen.

Edit : Ruurd, dit zal dan iets anders zijn.

Bewerkt: door Giorgo
Geplaatst:

ik heb dit ook een keer gehad, volgens mij komt het door de cheat: 100% Muscle.

ik moest mee eerst helemaal laten uithongeren tot ik geen vet en spieren meer had, maar het probleem was toen wel verholpen. :Y

Geplaatst:

Volgens mij is dit het geval: Je hebt op 1 dag redelijk veel getraind en dan word er gezegd dat je genoeg getraind hebt voor vandaag. Er is dan niks aan de hand, de volgende dag kun je gewoon weer verder fitnessen. ;)

Geplaatst:

Het is een ander probleem NandroDavids. HIj heeft nog nooit getraind en nu wil hij trainen, maar de Gym zegt elke keer dat hij al genoeg getraind heeft.

Nog even wat dingen die kunnen helpen:

het is wel makkelijk te verhelpen: verander al je kleding, dus ook een nieuwe onderbroek (te koop bij binco) horloge's (alles wat je maar kan omwisselen) als je klaar bent verander je alle tatoo's die je hebt of je verwijdert ze. als laatste zorg je dat je een ander kapsel hebt. als je alles gedaan hebt ga je naar de gym en je kan weer sporten ps: je hoeft het spel niet op te slaan als je alles verandert . dat is wel handig zo kan je namelijk alles behouden wat je eerst aan had
Ik meldt even dat ik ook last had van de gym glitch, maar nu niet meer. tongue.gif Heb 'm 6 keer gesaved, zoals hierboven staat, en ik kon er weer lekker op trainen smile.gif
hier weer mijn advies dat wel werkt in de meeste gevallen biggrin.gif

1. Save op een ander deel.

2. Ga op dat andere deel wat eten.

3. Save dan dat deel over op je originele deel.

Geplaatst:

Ehm waarom kleren veranderen?

Als ik die message krijg ga ik gewoon saven..

Ik ga terug naar de gym en kan weer door gaan. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...