VforV Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Hallo, Ik was op de vlucht voor de politie en ging de police bribe ster bij de luchthaven halen en toen zag ik dat er gewoon auto's rondreden die die weg volgden op de luchthaven. Anders gebeurt dit nooit en passeert daar geen kat. Is dit normaal of was het gewoon een bug:?
S.W.A.T. Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik heb dit nog niet gehad dus waarschijnlijk heb je een bug.
VforV Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ja, ik denk het wel. De keer erna dat ik LCS terug speeldde was alles weer dood en verlaten, jammer want een luchthaven zou druk moeten zijn. Zo van die bagagewagentjes die rondcrossen, speciale wagens met zo'n trap op enz...
Dogwatch Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Hmm ik heb ut zelf ook nooit gehad
LucasV Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Bij mij rijden er ook geen auto's op de luchthaven. Je ziet alleen vliegtuigen stil staan en waar je niet in kan en vliegtuigen opstijgen en landen. Een bug lijkt me dus. Heb je ook screen overigens?
VforV Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Bij mij rijden er ook geen auto's op de luchthaven. Je ziet alleen vliegtuigen stil staan en waar je niet in kan en vliegtuigen opstijgen en landen.Een bug lijkt me dus. Heb je ook screen overigens? Ze reden gewoon op die 'straat' die afgesloten wordt door een slagboom (--> waar ze gewoon doorreden) en op het einde aan de startbaan keerden ze om (ze reden ook tegen de muur bij het draaien dan). Ik heb jammergenoeg geen screens, ik zou beter die befaamde 'cheatdevice' eens installen (hij staat op m'n pc hoor).
Mr. Vriecetti Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 (bewerkt) jep tis bug,, ook wel es gehad in sa (nog nooit in lcs eigenlijk,, en das ook de enise keer die van sa) Bewerkt: 1 februari 2006 door Mr. Vriecetti
ASPHALT Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 ik heb het ook gehad ze reden gewoon door die slagboom heen en verpulverden hem!!
Big Boss Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Soms heb ik dat ook wel eens dat er een Politiewagen rondrijdt, verder geen andere auto's Waarschijnlijk een bug of glitch Waarschijnlijk een fout met de codecs van de auto of de weg => soms steken er ook auto's door het dak van de tunnel.
MNC3 Geplaatst: 8 april 2006 Rapport Geplaatst: 8 april 2006 Ik heb ook dat daar soms auto's rond rijden.Is gewoon een bug.In gta sa is dat idd ook.
nick11123 Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) bij mij heb ik het in sanandreas. als ik ga landen zie ik ze meestal alleen bij mij zijn het meestal taxi,s maar in gtaIII heb ik het nog niet gezien het zal volgens mij wel een bug zijn Bewerkt: 12 april 2006 door nick11123
Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) in gta 3 heb je het nog nooit gezien? ja kan het hoord ook niet in een spel te zitten he.. alles is denk nu wel gezecht he? dus slotje? (over 1 bug valt denk niks meer te vertellen) Bewerkt: 12 april 2006 door Mr. Vriecetti
Setyyy Geplaatst: 4 juli 2011 Rapport Geplaatst: 4 juli 2011 Heb ik ook gehad ja, Ze rijden gewoon door, ik volg ze met brandweerwagen ze reden door hele airport. Allemaal patriots maar vooral veel taxi's reden daar gewoon... en idd bij die muur keren ze om en gaan ze weer terug was heel mooi. hoort eigenlijk alleen af en toe brandweerwagen langs te rijden, tenminste dat heb ik vaker.
niko.bellic Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Die auto's komen bij mij vaak voor. in deze gta's komen ze bij mij voor : In vice city stories In san andreas In liberty city stories Vind het wel raar is net of ze tegen elkaar racen
ASPHALT Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 Jezus jongens.. posten in een topic uit 2006 met "ik ook"-reacties..
Recommended Posts