Eli R Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Is het in negatief, of positief opzicht, alles mag worden gezegd. Alvast bedankt voor het waarderen en eventueel commentaar. Reageren
The Mafia Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik vind hem niet mooi de render is te donker en ik vind de bg niet echt mooi helaas 6/10. Reageren
Juice Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik vind de render een beetje raar. En de achtergrond had wel iets drukker gemogen. Van mij krijg je een 7/10 Reageren
Eli R Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 De render komt uit dit plaatje: (het was eigenlijk al een render dus ) Reageren
Giorgo Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik vind het een erg leuke sig, ze spreekt me aan. Zeer mooie achtergrond en die streepjes ook zeer mooi. Maar misschien de render-layer duplicaten en op Soft-Light zetten, dan is hij niet zo donker. Dat vind ik het enige minpunt aan je sig : de render is té donker. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Is het in negatief, of positief opzicht, alles mag worden gezegd. Alvast bedankt voor het waarderen en eventueel commentaar. Ik vind hem erg orgineel, het maakt me niet uit hoe donker hij is. Weer eens wat anders hè. Hij is mooi. Een 9,8/10 Reageren
Eli R Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Ik vind die donkere render juist wel wat hebben Ik heb dat bewust gedaan. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 2 februari 2006 Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 (bewerkt) Mooi, totaal iets anders dan je huidige.. Enkel een kleine aanmerking, die scanlines die je ziet in de linkerbovenhoek vind ik niet zo mooi, omdat die alleen daar zijn.. Hoort dat zo? Verder ok, rate 8/10 Bewerkt: 2 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Eli R Geplaatst: 2 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 februari 2006 Die scanlines zaten in de brush, daar kan ik verder ook niks aan doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.