~Lance Vance Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 kijk die camera hangt boven grove st maar zo kan ik toch nooit iets in LV neerzetten, hoe krijg ik die camera ergens anders Reageren
Typhoon Geplaatst: 5 februari 2006 Rapport Geplaatst: 5 februari 2006 Je moet eerst op nieuw race drukken, en dan kan je met de pijltjes toetsen gewoon de camera bewegen. Je kan met de muis omhoog en naar beneden. Dit is heel simpel. Reageren
T@rget Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 ja >.< en met de W,S,A,D veel plezier met rond vliegen Reageren
coz Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 oh .. en dingen verplaats je met de pijltjestoetsen en met home en end tip : pas op met de escape knop , en de rechtermuis verder zijn f3 ("eigenschappen") , f5 (test) en f12(wissel tussen ring en pilaar checkpoint) veel gebruikte knoppen veel plezier Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 Als je echt daar snel wilt beginnen doe je W A S D om te besturen en SHIFT zodat je sneller gaat. Reageren
coz Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) nog meer tips f6 .. is de "ga naar" knop naast "met shift ingedrukt beweeg je de voorwerpen sneller" ... heb je ook "met ctrl ingedrukt kun je voorwerpen draaien (niet de spawnpoints) " ligt eraan hoe het voorwerp staat en wat voor voorwerp het is natuurlijk Bewerkt: 24 februari 2006 door coz Reageren
Svenie Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 bedankt ik had namlijk deze tips ook nodig maar ik heb eigenlijk ook een vraag ik wil een auto change plaatsen maar het enige dat ik kan plaatsen is een admiral :s dus men vraag is hoe kan ik bv een bullet change plaatsen alvast bedankt Reageren
coz Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 bedankt ik had namlijk deze tips ook nodig maar ik heb eigenlijk ook een vraag ik wil een auto change plaatsen maar het enige dat ik kan plaatsen is een admiral :s dus men vraag is hoe kan ik bv een bullet change plaatsen alvast bedankt en wat staat er onderaan het scherm als je dat doet ? ( f3 ) Reageren
Svenie Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) ow ok bedankt ik lette niet echt op het onderste van het scherm bedant coz edit:nog een vraag bij somige races zie ik dat de wagen verandert zonder zo een symbool hoe doe je dat dan Bewerkt: 26 februari 2006 door svenie Reageren
Timb0 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 nog meer tips f6 .. is de "ga naar" knop naast "met shift ingedrukt beweeg je de voorwerpen sneller" ... heb je ook "met ctrl ingedrukt kun je voorwerpen draaien (niet de spawnpoints) " ligt eraan hoe het voorwerp staat en wat voor voorwerp het is natuurlijk Het draaien van objecten kan ook als je het object net hebt neergezet, door op de scrol weel van je muis te draaien Reageren
coz Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Het draaien van objecten kan ook als je het object net hebt neergezet, door op de scrol weel van je muis te draaien ja .. maar dat is alleen horizontaal draaien .. (op zich wel een goede tip hoor , bovendien draait het dan steeds met dezelfde aantal graden ) als je ctrl ingedrukt houdt kan je met (en dat ligt aan de richting van het object en het object zelf) de pijltjes en de home/end knop hem ook om zijn as en schuin draaien edit:nog een vraag bij somige races zie ik dat de wagen verandert zonder zo een symbool hoe doe je dat dan maak eens een checkpoint , druk op f3 .. en stel de change vehicle in ? Bewerkt: 4 maart 2006 door coz Reageren
Svenie Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Ok bedankt Coz,ik had enkele problemen met men toetsenbord het functioneerde niet zo goed. Daarmee lukte de f3 knop dus niet . Bedankt Bewerkt: 4 maart 2006 door svenie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.