Jump to content

Error safe

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de laatste tijd veel last van error safe iemand idee hoe die domme pop ups te verwijderen en het is zelfs op deze site, Het is overal.

Hoe kan ik die pop ups verwijderen.

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• X-TX

9

• Quatroking

7

• Nemean^inf

5

• VforV

3

Geplaatst:

Daar heb ik de laatste tijd ook wel last van.

Maargoed, heb laatst een dikke virus-scan gedaan + Hitman Pro + een update van Windows XP...daarna niet meer gehad.

Geplaatst:

Maargoed, heb laatst een dikke virus-scan gedaan + Hitman Pro + een update van Windows XP...daarna niet meer gehad.

Hitman pro is niet zo'n heel veilig programma lees je overal op internet.

Iniedergeval ik heb hem nu niet maar dat zie ik later wel als het over is.

Geplaatst:

Hitman pro is niet zo'n heel veilig programma lees je overal op internet.

Iniedergeval ik heb hem nu niet maar dat zie ik later wel als het over is.

Niet veilig?

Ik vind het één van de beste programma's die er is!

Geplaatst:

ik heb een dubbele pop-up blokker en die laat echt helemaal niks meer door!

gewoon windows XP service pack 2 derop en de Google balk!

Geplaatst:

ErrorSafe is echt zo'n verschrikkelijk stom programma.

Je krijgt die pop-ups, en klikt 'Annuleren' (NEE IK WIL NIET SCANNEN), alsnog gaat hij door,

dan begin je pas te denken dat het misschien SpyWare kan zijn. Vervolgens vraagt hij of je wilt

installeren, klik ik weer nee, en ja hoor, hij gaat weer door..

AntiSpyware helpt vaak wel, Spyware Search & Destroy bijvoorbeeld.

Ik vind het trouwens zielige mensen, die zoiets maken. Die schoften zouden niet op het internet mogen.

ErrorSafe Handig? No way.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruik POP UP blocker van Internet Exploer (IE)

Daarom vind ik IE beter dan Mozilla/Firefox

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Die klote ErrorSafe pop-up, hatelijk! :@

Paar weken geleden véél last van gehad. Er verscheen direct een download venster als je op nee klikte.

Nu hebben we de Google werkbalk en er zijn al 109 popups geblockt. En het is al een tijdje geleden dat ik die klote popup nog gezien heb. En laat het aub zo blijven.

PS: Nooit zoiets soortgelijks downloaden. Onlangs was er op het nieuws een waarschuwing van zulke popups en als die mensen ze downloadden zaten ze opgescheept met een groot virus.

Geplaatst:

Firefox gebruiken wil ook wel eens helpen, misschien niet voor deze popup, maar zeker voor vele andere. Firefox heeft standaard een popup-blocker, en je kunt instellen dat op bepaalde sites popup's wel zijn toegestaan.

Geplaatst:
Firefox gebruiken wil ook wel eens helpen, misschien niet voor deze popup, maar zeker voor vele andere. Firefox heeft standaard een popup-blocker, en je kunt instellen dat op bepaalde sites popup's wel zijn toegestaan.

IE heeft ook :)

Juist geen problemen met Pop-Ups

Geplaatst:

Firefox of ie zit geen verschil in.

Je kan veel zeggen maar internet explorer laat ook de pop-up door, een aanrader is om firefox juist wel te gebruiken omdat het veiliger is.

De popup is een programmatje op je computer in de vorm van een trojan horse.

Klik je op annuleren word het programmatje ge instaleerd ook als je op het kruisje drukt.

Daarom is het altijd goed om alt F4 in te drukken met zon popup.

Firefox is niet slecht Aboy dat denk jij maar IE heeft juist een hoog risico voor pop ups.

Firefox daar in tegen heeft weer een snellere en betere verbinding met het internet.

Geplaatst:

#1. Gebruik geen een Microsoft programma, doe alles uit wat je krijgt met SP2 het zorgt namelijk alleen voor mee problemen.

#2. Goed bescherming bied alleen software waarvoor je moet betalen. Die mensen werken namelijk dagelijks door nieuwe virussen/spyware/overige te vinden en updates beschikbaar maken voor je software.

#3. Download en installeer Firefox, versie 1.5 is nu beschikbaar. Haal IE overal weg behalve de map in Program Files. IE is namelijk beveilgd software die je niet kan weg halen. *Zucht*

#4. Firefox is sneller, veiliger en beter vegeleken met IE. Alle software van Microsoft is slecht. Je kunt het zeggen wat je wilt maar it-er (ben ik nog niet) met beetje verstand zou hetzelfde zeggen. Ik heb het vroeger ook altijd volgehouden dat Microsoft prima was maar ook zijn nadelen had.

#5. Ik raad zelf Norton aan. Ik heb 2004 met alle updates en ik scan regelmatig. Je pc word soms beetje te traag als je een grote bestand van 500MB binnenkrijgt. Ik vind het terecht, zo lang hij zijn werk goed doet. Ik krijg eens in een maand een melding dat een virus niet verwijderd kan worden. Als hij niet bij Processen staat verwijder ik het handmatig via Veilige Modus

Volgens mij moet het voldoende zijn. Weet je nog iets niet? PM mij gerust of post het hier.

Geplaatst: (bewerkt)
#1. Gebruik geen een Microsoft programma, doe alles uit wat je krijgt met SP2 het zorgt namelijk alleen voor mee problemen.

daar ben ik het niet mee eens, ik heb zelf ook wat problemen met SP2 gehad maar dan moet je gewoon Windows Update draaien.

#2. Goed bescherming bied alleen software waarvoor je moet betalen. Die mensen werken namelijk dagelijks door nieuwe virussen/spyware/overige te vinden en updates beschikbaar maken voor je software.

dude, go get AntiVir Classic Edition!

#3. Download en installeer Firefox, versie 1.5 is nu beschikbaar. Haal IE overal weg behalve de map in Program Files. IE is namelijk beveilgd software die je niet kan weg halen. *Zucht*

Hoezo nou weer?! het gaat er toch om dat je het web op komt?!?!?

en IE kan je via Software in je confugiratie scherm weghalen :duh:

#4. Firefox is sneller, veiliger en beter vegeleken met IE. Alle software van Microsoft is slecht. Je kunt het zeggen wat je wilt maar it-er (ben ik nog niet) met beetje verstand zou hetzelfde zeggen. Ik heb het vroeger ook altijd volgehouden dat Microsoft prima was maar ook zijn nadelen had.

dat firefox sneller is is gewoon onzin! als je alle extra stuff van IE weghaald is het ook snel!

Microsoft is niet slecht, anders hadden ze nooit 3kwart nederland omgekocht met de Xbox.

#5. Ik raad zelf Norton aan. Ik heb 2004 met alle updates en ik scan regelmatig. Je pc word soms beetje te traag als je een grote bestand van 500MB binnenkrijgt. Ik vind het terecht, zo lang hij zijn werk goed doet. Ik krijg eens in een maand een melding dat een virus niet verwijderd kan worden. Als hij niet bij Processen staat verwijder ik het handmatig via Veilige Modus

Norton is zo snel als een verbrande slak in zoutzuur.

Krijg een firewall! ik heb nu al 4 maanden geen virus gehad door de firewall van die "slechte" SP2!!!

soms heb nu een bui als deze. :engel:

EDIT: en als je de software van microsoft nou zo slecht vind, ga dan nu g*dverd*mme meteen je windows verwijderen en instaleer Macintosh of Linux!!!

Bewerkt: door Quatroking

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...