Jump to content

[SP] Sportkenners Vragentopic


NandroDavids

Recommended Posts

sportkenners2px.jpg

Hier kun je terecht voor vragen over Sportkenners. Voordat je een vraag stelt, lees eerst het Sportkenners-topic even goed door.

Staat daar het antwoord op je vraag niet tussen, post je vraag dan hier en ik zal zo snel mogelijk antwoord geven.

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

En ik ( en met mij nog wel wat anderen denk ik ;) ) zou het wel leuk vinden als er ook iets van autosport in kwam. Bijvoorbeeld de A1 GP, of Formule 1 die over een maandje weer begint.

>> Je hebt een PM ;)

Bewerkt: door BMW
Link to comment
Delen op andere websites

In het Sportkenners-topic heb ik al aangegeven dat ik zeker wel opensta voor ideeën van anderen. Daar staat dat je dit even via PM moet doen, zodat hier alleen de vragen komen.

@ AmsterdamBoy: Ik denk niet dat er veel animo zal zijn voor andere Olympische sporten. Trouwens, ik wil ook niet teveel voorspellingen tegelijk laten doen, omdat het dan erg onoverzichtelijk wordt voor mij...

@ BMW: Ik was ook zeker wel van plan om af en toe een Grand Prix uit de Formule 1 te laten voorspellen, maar ik wist niet wanneer die weer zou beginnnen. Ik voeg hem toe aan de lijst en ik zou het erg fijn vinden als je me even via PM meld wanneer die precies van start gaat. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@Startkiller: De winnaar die het juiste antwoord gokte, kreeg 13 punten. Ik gokte op 1-1. Het werd namelijk 0-0, ik zat het er dichtst bij. Toch was het niet het precieze antwoord, daarom kreeg ik 1 punt.

Ontopic:

Elke keer als je post dat we mogen voorspellen hoeveel het word met het evenement, hoe weten we dan welke spelers of teams ermee doen?

Misschien is het dus wel handig om te melden we er ook aanmee doen. In dit geval welke schaatsers, dat gokt wat makkelijker.

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

@ Starkiller: Normaal gesproken krijgt degene die het goed heeft, als volgt de punten: Het aantal voorspellers gedeeld door het aantal goede voorspellingen = het aantal punten die de goede voorspeller krijgt. Aangezien er deze keer 13 voorspellers waren, waren er dus 13 punten te verdelen. Maar omdat niemand een goede voorspelling had gedaan, heb ik besloten om degene die het dichtste bij zat 1 punt toe te kennen. In dit geval Ruurd31 dus...

@ Ruurd31: Tja, het is inderdaad iets makkelijker om te voorspellen als de deelnemers erbij staan. Maar als je een echte Sportkenner bent, moet dat toch eigenlijk geen probleem zijn... :puh: Maar ik zal het proberen te doen. Bij het schaatsen kan ik onmogelijk alle deelnemers geven, maar ik zal de grootste kanshebbers + Nederlanders en Belgen erbij zetten. Ik post zo even in het Sportkenners-topic.

@ Thabit: Nee, dat hoeft niet. Ik heb in het Sportkenners-topic bij de voorspelling van de finale van de Africa Cup ook aangegeven dat dat niet hoeft:

Als je denkt dat het een gelijkspel wordt, stuur je mij gewoon een PM met daarin de uitslag van de wedstrijd. Je hoeft dan niet meer te voorspellen wie er wint na verlenging en/of strafschoppen.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
*Grote bump*

Gaat er nog wat met Sportkenners gebeuren? EK onder 19 is (dacht ik) al bezig en de Tour is ook al bijna afgelopen...

Nu Arjen is gestopt, en ik weer terug ben, neem ik ook Sportkenners weer over. Ik zal kijken of er binnenkort wat te doen is in de sportwereld, maar het lijkt erop dat er een zomerstop aan zit te komen. Verder zal ik zo spoedig mogelijk de WK-Pools gaan nakijken, en de Ranking weer bijwerken.

Voor de duidelijkheid: Mocht je ideeën hebben voor Sportkenners, die zijn zeer welkom! Stuur me gewoon een PM, en ik zal kijken of ik er iets mee kan doen... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Thabit reageert nooit meer voor de moto-gp intussen heeft hij al 10 races niet neergezet.....

Dat klopt inderdaad, in de Moto GP-ranking had ik ook wel gemeld dat wegens te weinig interesse de Moto GP-competitie bij Sportkenners niet meer zou worden voortgezet: *KLIK*.

Excuses voor het feit dat ik het niet had geplaatst in het Sportkenners Hoofdtopic, want blijkbaar was dit dus niet duidelijk genoeg. Bij deze dus: De Moto GP-competitie gaat niet meer verder.

Het eerstvolgende wat bij Sportkenners zal komen, is de Johan Cruijff Schaal tussen Ajax en PSV, tenzij iemand natuurlijk nog een sportwedstrijd weet waarbij het ook leuk zou zijn om iets te voorspellen. Stuur in dat geval een PM naar mij...

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat de moto-gp dus niet mee doet :duh: dta is juist me lievelings sport

Ik heb ook niet gezegd dat de Moto GP helemaal niet meer meedoet, maar vanwege te weinig animo onder de leden, heb ik besloten om de aparte Moto GP-competitie te stoppen. Af en toe zal er echt nog wel een race verschijnen bij Sportkenners hoor, dat komt allemaal goed...:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...