Slimm Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Hij is wel in het engels Now flatten your image again and duplicate the layer thats left. After that go to Filter -> Distort -> Polar Coordinates, just leave the options like they are. (erase the line if it bothers u) Ik experimenteerde gewoon en zette het op een tutorial document tegelijk Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Slimm, ik heb hem wel een beetje aangepast dan vond ik het mooier . Nou ja hier is mijn resultaat : Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Bij stap 7 staat iets raars. Daar heb je een stuk weg gehaald ofzo. Lees het maar. Reageren
Slimm Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) Fixed! Bewerkt: 9 februari 2006 door Slimm Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Slimm, dit is toch niet je eerste? Mijn resultaat komt later. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Thanks voor het fixen. Resultaat: Duidelijke stappen met goede opties. Erg nette tutorial slimm. *Geeft shouderklopje* Reageren
Slimm Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 @ GL Niet mijn echte eerste, maar wel mijn eerste die ik echt op een document heb gemaakt @ GizmO Bedankt Mooie uitkomst! Nog een result van mij: Reageren
.Levi. Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Het heeft wel wat Slimm. Dit soort dingen zijn nou handig voor beginnende photoshoppers. Hier leer je veel van, zij ondekken nieuwe snufjes van photoshop op een makkelijke manier. En dat allemaal door alleen deze tut te volgen. Mijn uitkomst: Reageren
Ferre Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Na stap 4 ga ik de fout in. Bij dat lange stukje. Ik ben niet een held in Engels en nog niet echt goed in Photoshop. kan iemand dat stukje vertalen? :$ Alvast bedankt Lukt alweer 2e Edit: Dit is m'n resultaat: Alleen ik ben dat lijntje in het midden vergeten weg te halen :$ Alleen goede tutorial, hier heb ik zeker wat aan! Bewerkt: 10 februari 2006 door Ferre Reageren
BangBros Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Heey Slimm mooi gedaan man echt bedankt alleen paar dingen snapte ik niet iets met flatter maar voor het rest echt top.. ik heb soms wel renders die zijn echt groot alleen weet niet heo ik het verkleinen moet met Photoshop weet iemand dat mischien? Reageren
Slimm Geplaatst: 14 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Leuk dat iemand hier nog op reageerd hehe.. Je kan je render verkleinen door ctrl+t en dan met shift ingedrukt de vierkantjes te verschuiven, als je eenmaal ctrl+t hebt gedrukt spreekt het voorzich. Reageren
BangBros Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Leuk dat iemand hier nog op reageerd hehe.. Je kan je render verkleinen door ctrl+t en dan met shift ingedrukt de vierkantjes te verschuiven, als je eenmaal ctrl+t hebt gedrukt spreekt het voorzich. Harstikke bedankt Slimm weet ik dat ook weer Reageren
.Corneria. Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 leuke tut!zeer leerijk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.