Arjen Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Hier dan een request van The Mafia, wel leuk om te weten lijkt me. Succes!~ Reageren
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Mooie en handige tut Bedankt! Resultaat: Reageren
Froop Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Mooie tutorial Arjen, ik kende dit effect al. Wat ook een mooi resultaat is na het einde free transform te doen, dan rechtermuis knop -> skew. Dan kun je het een beetje schuin zetten. Reageren
!!!Steffanii, Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 Het delete lukt niet et wordt nietw it ofsow-,- Reageren
Arjen Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Deze manier van reflecteren is eigenlijk ook al verouderd. Laatst zat ik er al te denken om een gemakkelijkere versie te maken. Daar zal ik nu dus even mee bezig gaan. Bewerkt: 3 januari 2008 door Arjen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.