EXIT Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) ik heb weer eens tijd gehad om een nieuwe Mod te maken namelijk Stunt and Gym hier wat screenshots: hier meer screens download link Bewerkt: 12 februari 2006 door tectron Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Het stunt park ziet er leuk uit. Maar ik snap niet wat er aan de Gym veranderd is. Ik zie wel dat er iets meer staat in de zaal. Maar wat kan je er met doen? Ik geef je nu toch al een 8/10. Ga zo door. Ik vind dat je prachtige mods maakt. Reageren
EXIT Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 de gym zaal staat op het stunt plein en het is een heel andere zaal Reageren
Fireman Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Best mooi best goed gebruik gemaakt van het warenhuis maar je had misschien toch beter een nieuw gymzaal kunnen maken. Reageren
EXIT Geplaatst: 17 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 ik gebruik dingen uit SA en maak er iets nieuws mee ik maak (nog) geen gebouwen. ik ben het aan het leren Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Het gaat de goede kant op met jou, je leert snel! succes met modden verder. Reageren
Fireman Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 ik gebruik dingen uit SA en maak er iets nieuws mee Ja dat had ik ook gedaan Heb je een programma gebruikt of met de hand (kladblok) en coordinator gemaakt? Reageren
EXIT Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) eerst met kladblok maar nu met MED mapeditor wand dat gaat een met een stuk minder fouten Bewerkt: 18 februari 2006 door tectron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.