Jump to content

SA Herkent mijn Savegame niet !


Hutenmah414

Recommended Posts

He, mensen

Mijn SA herkent mijn savegame niet meer, ik klik op de savegame en hij gaat naar de alereerste missie,

Dat filmpje van in de luchthaven, dus mijn savegame werkt niet meer !

Ik heb wel heel wat mods geinstaleerd maar daar ligt het probleem niet, denk ik want daarvoor herkende hij ze wel, maar het is gebeurt nadat ik wat zat te klooien in map editor, Een programma om dingen te verplaatsen en te vervangen etc. sindsdien werkt mijn Savegame niet meer

Weet er misschien iemand een oplossing ?

Edit : Ik lees net een paar topics voor de mijne dat als je een mod instaleert Main.scm word overschreden en die zou ervoor zorgen dat je je savegames zou kunnen lezen, dus als er misschien even iemand zo vriendelijk zou willen zijn om Main.scm eventjes als bijlage te geven !

Rockstar Games---Data---Script

BVD Tim :)

Edit 2: Je kan hem hier downloaden, ik kan het om de een of andere snert reden niet (Mijn naam staat niet in de database :? ) Download Main. scm

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Ha die Tim, ik zal even reageren na aanleiding van je PB.

Het beste voor het gebruik van mods een backup te maken van heel San Andreas. Nu kun je het beste als eerste de mods verwijderen en daarna het spel.

Dat de savegame's het neit doen is waarschijnlijk een andere kwestie. Sinds een paar maanden heeft R* een nieuwe versie van San Andreas op de markt gebracht. Hier kun je niet in modden, en de HotCoffee mod is daarin ook verwijderd. Dat hebben ze gedaan omdat ze zoveel negatief in het nieuws waren. Dus een nieuwe versie: V2. Jij speelde waarschijnlijk V1, als je dan een savegame van V2 laadt zal het spel overnieuw beginnen. Dit geld ook andersom.

Verder heb ik de Scrips van V1 en V2 voor je geupload. Heb je SA al héél lang dan zul je V1 hebben en moet je V1 downloaden. Heb je het sinds kort dan zul je V2 hebben. Dus download je V2.

Bijlage vind je in de link hieronder. Je als je het bestand opend zie je 2 mappen staan. ScriptV1 en ScriptV2, zoek dus wel de goedde eruit ;) .

Link naar scrips V1 en V2: http://rapidshare.de/files/13259182/Back_u..._en_V2.zip.html

Veel plezier en succes!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Downgraden. Van V2 naar V1.

Als je San Andreas downgrade naar V1 heb je een paar voordelen. Je kunt nu bijvoorbeeld modden en MTA spelen. Als je deze patch installeerd, is je spel gedowngraded.

Als je je spel wilt downgraden installeer je de patch die in het verhaaltje hierboven wordt aangegeven. Als je hem gedownload hebt, kun je de patch openen. Volg de wizzard en kom je vanzelf bij het einde uit. Je moet nu even de computer opnieuw opstarten. Als het goed is is het spel gedowngraded en kun je V1 spelen. Je kunt nu ook MTA spelen en nog veel meer.

Ik hoop dat het lukt!! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...