Froop Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) hosts ho5t Imageshack tinypic photobucket tutorials g-t p2l chaosgfx Gamerenders Effectica tutorialized Nation of GFX renders Gamerenders psdblock planetrenders Clan-templates Voor meer resources zou ik graag een pm willen ontvangen, dan vul ik het lijstje bij. Zo komt hier geen spam, en wordt het netjes en overzichtbaar. Bewerkt: 27 april 2006 door Froop Reageren
Thabit Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Misschien een idee om Good-Tutorials.com erbij te zetten? Dat is ook 1 van de grootste tut sites! Reageren
Arjen Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Misschien een idee om Good-Tutorials.com erbij te zetten? Dat is ook 1 van de grootste tut sites! Staat er al bij. >.< Reageren
Thabit Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Oops. Niet gezien, omdat Froop de afkorting heeft gebruikt. Reageren
Froop Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Misschien een idee om een pm te sturen? Voor meer resources zou ik graag een pm willen ontvangen, dan vul ik het lijstje bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.