Jump to content

help


Talietje

Recommended Posts

Dit had je beter in Feedback kunnen plaatsen... ;)

Ik snap je vraag niet helemaal...bedoel je grotere tekst, een plaatje in je signature zetten, of je signature vergroten? Een grotere tekst doe je op deze manier:

[size=6]Grotere tekst[/size]

Een plaatje in je signature zetten doe je op deze manier: Upload je plaatje op www.imageshack.us, kopieer de link en plak deze in je signature.

Je handtekening vergroten kun je doen in Photoshop of een soortgelijk programma.

Je mag trouwens geen handtekening hebben die groter is dan 500 x 150 pixels. ;)

Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen. Is dat niet het geval, post het dan even en stel even een duidelijkere vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dat komt omdat ik een plaatje in mijn signature heb staan en jij alleen maar tekst...

Als je ook zo'n plaatje wilt, kijk dan eens rond in het Graphics-gedeelte van dit forum en vraag er eventueel eentje aan bij het Graphics Team.

Nogmaals, wil je je tekst groter, doe dan dit:

[size=6]Grotere tekst[/size]

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Een signature kun je onder andere aanvragen bij het Graphics Team. Zij leveren erg goed werk af, omdat daar de beste photoshoppers zitten. Het Graphics Team vind je hier: *KLIK*

Lees wel even de eerste post goed door, want daar staan de regels van het Graphics Team. Kopieer daarna het lijstje dat je vind in die post en vul het in en plaats het in dat topic.

Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het gedaan!! nog 1 vraagje : krijg je dan een pb als ze uw prentje hebben bijwerkt?

Als je signature klaar is, ontvang je volgens mij geen PM. De voltooide signature komt gewoon in het topic van het Graphics Team te staan. Ik weet het niet zeker, vraag het anders even aan Arjen, de leider van het Graphics Team... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...