Jump to content

Gangwars


Goliat

Recommended Posts

Ik zal zeggen: koop een bazooka of een minigun! Bazooka vind ik zelf het effectiefst. Een M4 vind ik zelf ook zeer handig. Zoom alvast in met je M4, en kijk zo van een afstand waar de Ballas vandaan komen. Kijk ook op de radar, daat zie je ook op staan waar de Ballas vandaan komen. Als je zo van een afstand staat te richten, schiet je alvast alle Ballas neer die je op je af ziet komen. Een handmachingeweer is ook niet overbodig. Het vervelende is dat geweren best langzaam herladen. Dat kun je natuurlijk versnellen als je Hitman hebt, maar ik heb nog een tip. Kijk goed naar het aantal kogels dat een M4 of ander geweer nog heeft, een M4 heeft volgens mij 30 kogels per set. Als je ziet dat er bijv. nog 5 kogels over zijn in de set die je op dat moment nog gebruikt, dan weet je dat CJ 'm bijna weer moet gaan herladen. Nou, dan moet je snel van wapen verwisselen, bijv. naar het wapen dat je náást die M4 hebt zitten, en schakel dan weer gauw terug naar de M4, en je zult zien dat het setje met kogels die je gaat verbruiken weer helemaal vol is, weer terug bij 30 dus! Als het goed werkt dit bij elk type wapen, en zorg ook voor volle health & armor! Als je ziet dat je health bijna op is, gauw zo'n icoon voor health of armor oprapen, en je health & armor zijn weer vol! Zoek ook strategische plekken uit waar je gaat staan, waar je makkelijk dekking kan zoeken, zodat jij in het voordeel staat. Homies kan je natuurlijk ook meenemen, maar ikzelf doe dat bijna nooit, meestal staan ze me alleen maar in de weg en veel helpen doen ze niet. Hopelijk heb je hier wat aan! ;)

En ohja, je kan ook eerst nog met een auto aan komen rijden, en dan zullen de Ballas je auto kapot schieten. Als je ziet dat je auto in de fik staat, gauw naar de Ballas rijden en uit de auto springen, de auto ontploft bij de Ballas zodat er ook weer een paar Ballas dood zullen zijn. Maar kijk uit dat jij nog in de auto zit als ie ontploft! ;)

Bewerkt: door Pietje //
Link to comment
Delen op andere websites

Koop voordat je aan een Gangwar begint een Armour, die kost slechts $200,- dus dat kan je wel betalen. Probeer altijd in een steeg te gaan staan zodat de vijand maar van één kant komt, dan kun je ze makkelijk doden.

Probeer als het kan op een dak of hoger gelegen gebied gaan staan zodat je de gangmembers op tijd ziet aankomen en ze dus goed kan raken. Ook heeft de vijand dan minder kans om jouw te raken. Een goed wapen kan ik ook aanraden.

Zoals Pietje al zei zou ik ook met een auto de eerste 'wave' overrijden zodat je nog volle health hebt voor de 2 laatste waves die aanzienlijk moeilijker zijn.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, eh. Zorg dat je altijd een armor draagt en je favoriete wapen met genoeg ammo bij je hebt. Verstop je altijd ergens achter, een muurtje bijvoorbeeld en pak zoveel mogelijk health, armor en adrenaline die daar liggen. Het is ook erg handig om gang homies te recruiten. Hoe meer respect je hebt hoe meer je kunt recruiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga altijd op een kruispunt staan met ten minste drie wegen, de ballas of vagos komen altijd uit twee richtingen (bij jou in de buurt), ren de derde weg een eind in (zorg dat je geen wapen hebt dat je met twee handen moet dragen). Hurk neer, wacht tot de twee groepen jouw kant opkomen, en schiet ze van een veilige afstand met een m4 neer.

Link to comment
Delen op andere websites

Op een fiets kan ook, maar je moet dan erg snelle handbewegingen kunnen doen. (Schieten en fietsen)

Maar op de fiets kun je geraakt worden... Dat is dus niet zo best..... Het enige voordeel is dus dat je fiets niet kapot gaat...

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...