Geplaatst: 21 februari 200619 jaren comment_345093 Andere uitkomsten: Hopelijk hebben jullie er iets aan, ik heb er in ieder geval de hele middag aangewerkt. Als er iets niet klopt, gewoon zeggen. Zo vaak maak ik niet tutorials.
Geplaatst: 21 februari 200619 jaren comment_345149 Dit ziet er heel mooi uit :O Maar ik weet niet waarvoor ik het zou kunnen gebruiken maar het resultaat mag er zeker zijn Erg mooi, ik zal nu de tut wel even volgen post ik vanaaf of morgen wel result.. Erg mooi! Af! Erg mooi! Alleen die glans paste niet bij het blaadje Bewerkt: 21 februari 200619 jaren door Achille
Geplaatst: 21 februari 200619 jaren comment_345151 Goede uitleg, duidelijke en strakke layout, mooie uitkomst! Prima
Geplaatst: 21 februari 200619 jaren Auteur comment_345154 Allebei heel erg bedankt, ik wist niet dat zo bijzonder zou zijn. Is die middag werk toch niet voor niks geweest. En achille, je wist niet waar je het voor kon gebruiken. Ik heb even een snelle sig inelkaar geflanst met deze techniek: Bewerkt: 21 februari 200619 jaren door DMWTM30
Geplaatst: 22 februari 200619 jaren comment_345182 Heel leuk! Alleen heb jij toevallig een andere versie van Photoshop?
Geplaatst: 22 februari 200619 jaren comment_345207 Hele leuke tutorial. Misschien kan je de rand van de glans wat blenden door middel van een selectie met feather. Zo loopt het mooier over.
Geplaatst: 22 februari 200619 jaren Auteur comment_345232 Heel leuk!Alleen heb jij toevallig een andere versie van Photoshop? Nee, gewoon photoshop cs. Misschien bedoel je mijn windows skin, want die is wel anders. Hele leuke tutorial.Misschien kan je de rand van de glans wat blenden door middel van een selectie met feather. Zo loopt het mooier over. Thanks voor de tip, ik zal kijken of ik dat er nog in kan zetten.
Andere uitkomsten:
Hopelijk hebben jullie er iets aan, ik heb er in ieder geval de hele middag aangewerkt.
Als er iets niet klopt, gewoon zeggen. Zo vaak maak ik niet tutorials.