Dizcid Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik zat een beetje te vervelen met photoshop en dit is het geworden: ik vind het niet erg als jullie het niks aan vinden ofzo. zeg gewoon wat je er van vind. Reageren
Slimm Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Het is niet dat je het even deed toen je je verveelde, ik ben die tut ook wel eens tegengekomen Maarja, een beetje saaie Techsig, niet echt prachtige orb en het groen is een beetje een saaie kleur in overeenkomst met het Grijs. 6/10 Reageren
The Mafia Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik vind het een hele mooie sig alleen zoals Slimm ook al zei dat groene is niet mooi die anders geel 7/10. Reageren
Ferre Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Dat 'bord' waar die gaten inzitten ziet er nogal fake uit. Maar die wire en die orb vind ik wel leuk. 7/10 Reageren
Mpp Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Dit vind ik geen tech dit vind ik een plat grijs ding met een paar gaten en wires en een orb van 1 minuut sorry 5.0 Reageren
Achille Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Leuk dizcid.. Alleen die gaten beetje te groot.. Probeer iets speciaals met die orb zou ik zeggen.. Veel succes! @mpp, jou tech sig ziet er helemaal niet uit en deze stukken beter :S Alsof jij iets van tech weet mpp Reageren
Mpp Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 (bewerkt) Leuk dizcid..Alleen die gaten beetje te groot.. Probeer iets speciaals met die orb zou ik zeggen.. Veel succes! @mpp, jou tech sig ziet er helemaal niet uit en deze stukken beter :S Alsof jij iets van tech weet mpp ik zeg aleen dat het op een plaat met gaten erin lijkt ik vraag niet op commentaar en als ik niets van tech wist zou ik er ook geen kunnen maken pff Bewerkt: 24 februari 2006 door Mpp Reageren
Dizcid Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 geen ruzie maken... ik heb nog een vraagje wat vinden jullie van die wire's ik heb ze zelf helemaal verzonnen Reageren
Ferre Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik vind ze wel grappig. Maar als ze gebogen worden dan gaan sommige er heel raar uitzien. Kijk maar naar die helemaal rechts Reageren
Achille Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Leuk dizcid.. Alleen die gaten beetje te groot.. Probeer iets speciaals met die orb zou ik zeggen.. Veel succes! @mpp, jou tech sig ziet er helemaal niet uit en deze stukken beter :S Alsof jij iets van tech weet mpp ik zeg aleen dat het op een plaat met gaten erin lijkt ik vraag niet op commentaar en als ik niets van tech wist zou ik er ook geen kunnen maken pff Nou wat een tech sig lol vind het maar noob uitzien.. En dizcid die wires heb je niet verzonnen want dat is gewoon een style Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Leuk dizcid.. Alleen die gaten beetje te groot.. Probeer iets speciaals met die orb zou ik zeggen.. Veel succes! @mpp, jou tech sig ziet er helemaal niet uit en deze stukken beter :S Alsof jij iets van tech weet mpp ik zeg aleen dat het op een plaat met gaten erin lijkt ik vraag niet op commentaar en als ik niets van tech wist zou ik er ook geen kunnen maken pff Nou wat een tech sig lol vind het maar noob uitzien.. Ik wil m'n niet als een Moderator gedragen maar heeft dit zin? Laten we maar niet aan beginnen Ontopic Mooie sig! 8/10 Reageren
Dizcid Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Leuk dizcid.. Alleen die gaten beetje te groot.. Probeer iets speciaals met die orb zou ik zeggen.. Veel succes! @mpp, jou tech sig ziet er helemaal niet uit en deze stukken beter :S Alsof jij iets van tech weet mpp ik zeg aleen dat het op een plaat met gaten erin lijkt ik vraag niet op commentaar en als ik niets van tech wist zou ik er ook geen kunnen maken pff Nou wat een tech sig lol vind het maar noob uitzien.. En dizcid die wires heb je niet verzonnen want dat is gewoon een style ik heb ze wel zelf bedacht. ik met het gradient tool dan vul ik ze met scanlines en dan doe ik de filter wave dan heb je ze ongeveer. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ziet er leuk uit man. Mooie tech sig voor een beginner. Zelf zou ik de achtergrond nog iets opvullen met bijv. indents of een iets andere text. Probeer deze kleine tut voor je text. Deze kleine tut is gemaakt door corrosive van het effectica forum. Reageren
Dizcid Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 bedankt ik ga het nu proberen. ik ga hem nu ff pimpen het resultaat post ik straks. Reageren
Achille Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ik had het aan Bane gevraagd (van Effecica) Maar ik heb wel ontdekt dat je er geen pixelfonts mee kan laten indenten.. Dan moet je een andere manier gebruiken.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.