jeffrey_greuliker Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik heb ergens op een site gezien dat de newschopper ergens op het vliegveld van las venturas moet staan maar ik kan hem niet vinden Weet iemand waar ? En heb je er een screen bij ? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Ik heb ergens op een site gezien dat de newschopper ergens op het vliegveld van las venturas moet staan maar ik kan hem niet vinden Weet iemand waar ? En heb je er een screen bij ? Waarschijnlijk heb je dit gezien op onze WikiGTA, namelijk hier. Op die plaats zijn heel veel vliegtuigen gefotografeerd voor WikiGTA, maar de foto geeft niet de vindplaats aan. Maar er is ook helemaal geen vindplaats van de News Chopper. Je kunt hem alleen krijgen met een trainer, zoals de n00bmod. Deze is te downloaden op GTAGames.nl. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Je kunt ook tijdens een checkpoint race op het vliegveld van Las Venturas (ik weet uit m'n hoofd niet de naam van de missie) met de newschopper, die je daar hebt naar het vliegveld van Las Venturas vliegen (naar de plek waar je in die rode cirkel bent gestapt) en dan de missie stoppen, dan heb je die newschopper Je kunt die helikopter ook in je garage zetten tijdens die missie. Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 3 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Is een beetje moeilijk met die trainer denk ik want ik heb gta sa voor de Ps2 Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) als je doet wat ik zei heb je geen trainer nodig. Bewerkt: 7 maart 2006 door Piet-Herr Reageren
Giorgo Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Sommige mensen zeggen dat het zou lukken om hem te stelen uit de lucht. Dus neem 4 sterren en van zodra hij er is Spawn je even een Jetpack en probeer hem te stelen. Of dit lukt ? dat zou ik echt niet weten. Maar over heel San Andreas staat er nergens een Newchopper die je kan stelen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Je kunt ook tijdens een checkpoint race op het vliegveld van Las Venturas (ik weet uit m'n hoofd niet de naam van de missie) met de newschopper Deze air-race heet Whirly-Bird Waypoint. Sommige mensen zeggen dat het zou lukken om hem te stelen uit de lucht.Dus neem 4 sterren en van zodra hij er is Spawn je even een Jetpack en probeer hem te stelen. Of dit lukt ? dat zou ik echt niet weten. Maar over heel San Andreas staat er nergens een Newchopper die je kan stelen. Benodigdheden: - 4 Politie achter je aan. - Een buldozer - De hangar van het vliegveld Verwant Meadows. Volgens mij lukt dit niet, maar er is nog wel een ander truckje. Heel uitgebreidt. Ga naar het vliegveld Verwant Meadows. Zorg dat je 4 polities achter je aan krijgt. Nu komt de Newsshopper ook, hij wil proberen een live verslag van deze misdaad te maken. Schiet hem uit de lucht. Dieuw hem met de buldozer in je hangar. Nu laat je de hangar sluiten en je saved hem. De politie is weg, de Newshopper is gerepareerd en je kunt hem nu weer uit de hangar dieuwen. Nu is de newsshopper van jou Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 Je kunt ook tijdens een checkpoint race op het vliegveld van Las Venturas (ik weet uit m'n hoofd niet de naam van de missie) met de newschopper Deze air-race heet Whirly-Bird Waypoint. Sommige mensen zeggen dat het zou lukken om hem te stelen uit de lucht.Dus neem 4 sterren en van zodra hij er is Spawn je even een Jetpack en probeer hem te stelen. Of dit lukt ? dat zou ik echt niet weten. Maar over heel San Andreas staat er nergens een Newchopper die je kan stelen. Benodigdheden: - 4 Politie achter je aan. - Een buldozer - De hangar van het vliegveld Verwant Meadows. Volgens mij lukt dit niet, maar er is nog wel een ander truckje. Heel uitgebreidt. Ga naar het vliegveld Verwant Meadows. Zorg dat je 4 polities achter je aan krijgt. Nu komt de Newsshopper ook, hij wil proberen een live verslag van deze misdaad te maken. Schiet hem uit de lucht. Dieuw hem met de buldozer in je hangar. Nu laat je de hangar sluiten en je saved hem. De politie is weg, de Newshopper is gerepareerd en je kunt hem nu weer uit de hangar dieuwen. Nu is de newsshopper van jou Juist volgens mij als je in SF bij het politie gewbouw ben moet je naar achteren en daar staat ook een heli. Bij mij stond er een Newschopper Reageren
Scooter Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 heb je een kaartje voor mij? Reageren
jeffrey_greuliker Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 heb je een kaartje voor mij? Dat is als je bij het vliegveld van las venturas na binnen gaat aan de rechter kant .. is op je kaart aangegeven met een zwart met wit vlaggetje Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik heb een kaart gemaakt waar de locatie van de straatraces opstaat, welke races er zijn en hoe je die voertuigen in je bezit kan krijgen d.m.v. 2 stappen die je in de legenda kan zien. Reageren
Scooter Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 is er dan een race met de newschopper? Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ja die is er. Op mijn kaartje staan alle races vermeld + met welk voertuig ze gereden of gevlogen worden. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 is er dan een race met de newschopper? Als je die vliegmissie met de Newsshopper start moet je de race "Whirly-Bird Waypoint" starten de luchthaven van Las Venturas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.