SilverDust Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Eej ik heb dit bestand gevonden een Song over Cj en de rest... (vond niks met zoekfunctie). Cj zit ook in de hoofdrol zelf. Edit: http://rapidshare.de/files/14668314/Young_...estyle.mp3.html Silverdust Bewerkt: 4 maart 2006 door SilverDust Reageren
Bling Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Mooi muziekje, Silverdust! Ik had het liedje zelf al wel, aangezien deze ook al gebruikt wordt al Theme Song in San Andreas, maar daar wordt niet in gerapt. Ik denk dat ze deze na de release nog even gemaakt hebben. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Dit is ook the theme van San Andreas. Als je het spel opstart hoor je dit ook. Cool, bedankt, het was wat ik net miste in mn GTA-collectie. Reageren
quinton Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) Too many users downloading right now. Edit: egt heel vet, goed gevonden en bedankt! Bewerkt: 5 maart 2006 door quinton Reageren
japie13 Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 (bewerkt) vet liedje silverdust, waarom heeft rockstar dit liedje niet als intro tune gedaan? ik heb net even op google gezocht, en heb gevonden dat Young Maylay de stem van CJ is waarschijnlijk omdat dit liedje (met gerap erin) pas later was gemaakt, en het spel was toen dus al uit maar het kan wel, want als Young Maylay de stem van CJ is, kan hij ook wel dat liedje toen hebben gemaakt, maar het kan ook idd er na zijn gemaakt bron http://www.youngmaylay.net/projects.htm Bewerkt: 5 maart 2006 door japie13 Reageren
Bling Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 vet liedje silverdust, waarom heeft rockstar dit liedje niet als intro tune gedaan? Waarschijnlijk omdat dit liedje (met gerap erin) pas later was gemaakt, en het spel toen dus al uit was. Reageren
RogierS. Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Whaa goed gevonden. CJ vertelt er echt zijn verhaal in Reageren
Dago58x Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Vet Liedje Vooral op het begin Welcom To San andreas I Am CJ From Grove Street Reageren
Moonbeam Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Melig nummer, ik vind alleen niet dat dit goed bij de intro zou passen, het zou te veel nadruk geven op al het gangster gebeuren terwijl er zoveel meer mooiers is in San Andreas. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Ja, ik vind het echte introliedje veel hipper. Reageren
Grand Barthez Auto Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 ik heb wel dat liedje maar dan zonder da gerap:P:P wel goed gevonden Reageren
King Room Geplaatst: 14 maart 2006 Rapport Geplaatst: 14 maart 2006 Hij is wel vet!!! Nice Job SilverWing!! Room Reageren
gybrus Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) uhm ja nou R* heeft ook zelf een mod gereleased en dat was een nieuw intro filmpje met deze track... Nou deze mod kwam geloof ik ergens in november uit... Verbeter me als je weet wanneer. Dit was dus gewoon offi R* spul.. maar wel leuk dat je het in een mp3 hebt gevonden. Greets Gybrus kutgw EDIT:ik heb het filmpje weer gevonden. Maar als ik nu zo na denk weet ik eigenlijk niet meer zo zeker of het echt van r* was of gewoon van young maylay voor R*.... ik zal het uploaden als iemand wil maar het is het normale introtje Bewerkt: 16 maart 2006 door gybrus Reageren
$$ryder$$ Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 ik kan niks van dat programa af halen hoe werkt dat.help me ff ik krijg zon scherm Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 (bewerkt) Hey $$Ryder$$, Als je op de pagina bent gekomen, waar de link van SilverDust heenlinkt. Dan krijg je een tabel ongeveer onderaan de pagina te zien. Daar zie je 2 knoppen: Premium en Free. Klik op Free. Nu moet je ongeveer 40 seconden wachten als het bestandje download-baar is. Als je dat gedaan hebt moet je een 3 cijfersrig/letterige code invoeren. Je klikt dan op balk "Download (nog 2 woordjes)". Nu krijg je een nieuwe venster waar je het bestand kunt opslaan. En verder, sommige rapidshare-link zijn al verlopen. Alle links die je plaatst bij een gratis upload zijn maar een maand geldig. Dus de link kan verlopen zijn. Deze denk ik niet. EDIT: Hij doet het nog. Je kunt gewoon de bovenstaande stappen volgen om het muziekje te downloaden! Veel succes en luiser plezier Bewerkt: 22 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.