~Mario~ Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Hallo allemaal, ik heb nu 2 vriendinnen.Maar kan je ook bij je vriendin in huis? En een hele groot vraag:Mijn eerste vriendin denise in los santos.Wilt naar een dansclub.Maar ze vindt het niet goed genoeg. Wat doe ik dan verkeerd? Bewerkt: 4 maart 2006 door mario Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ja, bij 1 vriendin kun je in huis om een kaartje te halen voor een missie. Die vriendin heet Millie Perkins. Verder kun je ook bij hun in huis tijdens de cutscene om te koffie drinken. Dan zie je een filmpje dat ze samen in huis zijn om wat geks te doen. Met Denise Robbinson kun je inderdaad dansen. Als je met haar danst en je wilt de date goed laten slagen, zul je heel goed voor haar moeten showen tijdens het dansen. Ze wil dat jij ongeveer 2500 punten voor haar hebt gehaald. Als je zoveel punten hebt gehaald zal de date goed slagen. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Vraag1.Je kan hun huizen niet naar binnen alleen met een mod. Vraag2.Je moet een goede score halen met dansen. Edit:Ruurd was me eens voor. Bewerkt: 4 maart 2006 door gta-liefhebber Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Nou ik had met dat dansen 2700 punten.En nog was het niet goed! En waar is de golfbaan in san fierro, waar ik katie zahn kan vinden? Misschien kan iemand wel even een plaatje tonen. Bewerkt: 4 maart 2006 door mario Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Ik maak even een kaartje waar je Katie Zahn kan vinden. Momentje Mario ---- Al die groene vlekjes zijn heuvels op de golfbaan in San Fierro. Als je bij de rode stip staat, zal je Katie Zahn zien. Je herkent haar met de blauwe pijl boven haar hoofd. Ze staat met haar zelf te praten of vilders te tellen. Loop naar je mooie vriendin toe en ga met haar praten, je moet positief antwoorden en ze is nu je vriendin. Je kunt lekker daten met haar, soms lekker auto rijden of lekker dansen! Bewerkt: 4 maart 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Is goed, dan weet ik teminste waar http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Map_Girlfriends En klik ook eens:Hoe kunnen er 4 vriendinnen in san fierro zitten? Bewerkt: 4 maart 2006 door mario Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Is goed want wiki gta is onduidelijk! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Nee er zijn maar 2 vriendinnen. De onderste gele rondjes ontmoet je ze. En bij de bovenste kun je met ze gaan daten. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Hoezo onduidelijk???? Er knipperen bolletjes waar je ze voor het eerst kunt ontmoeten en waar ze wonen. Persoonlijk zou ik niet weten hoe het nog duidelijker zou kunnen, maar wie ben ik? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik vind die vriendinnen in San Fierro vaag. Die vriendin in Las Venturas is het leukst. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Die michelle heeft een monster.Voor de deur staan. Maar dat dansen lukt me echt niet! Iemand tips? Bewerkt: 4 maart 2006 door mario Reageren
Markolie Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Trouwens ik moet altijd 3000 punten met dansen hebben! Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) Ik kom al moeilijk op de 2700 punten! En nog is wat je kan je vriendin toch ook zien tijdens het vrijen? Dus moet je ook in haar huis kunnen.Of zie ik dat verkeerd? Bewerkt: 4 maart 2006 door mario Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ik kom al moeilijk op de 2700 punten!En nog is wat je kan je vriendin toch ook zien tijdens het vrijen? Dus moet je ook in haar huis kunnen.Of zie ik dat verkeerd? Je kunt het vrijen met je vriendin niet zien. Je scherm gaat gaat heen en weer en je hoort gekke geluidjes. Met een speciale mod kun je wel in het huis komen, je ziet dan allemaal gekke dingen. Normaal gesproken zonder mod kan het niet. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 Ja ik heb hem op de xbox dus dat lukt me sowieso al niet! En heeft iemand nog tips hoe ik dat dansen kan halen. Want ik kom er echt niet uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.