-Matthijs- Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Yahoe, mijn 1e tut, veel plezier! Let niet op dit: 1. 2. etc. Dat ben ik vergeten weg te halen, zal het binnenkort doen. Vergeef me verder ook de fouten, je hebt kans, ze tegen het lijf te lopen! Let op: de tut bestaat uit meerdere delen! Deel 1[ Deel 2 Deel 3 Vragen, opmerkingen, tips, resultaten kun gepost worden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Erg leuk jongen, mijn complimenten. Zou je de brush set kunnen noemen, voor de geïnteresseerden onder ons? Erg strak hoe je alles zo uitlegt, een perfecte tutorial voor beginners. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2006 Geweldige tut ! Mijn complimeneten Ik hoop dat het me nu eindelijk lukt om mijn eigen sigs te maken, echt goed werk matthijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Mooi gedaan, man. Echt een goede tut voor beginners waar je goed de basis van een sig uitlegt. Uit verveling heb ik hem maar eens gevolgd, mijn resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 6 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 (bewerkt) Erg leuk jongen, mijn complimenten.Zou je de brush set kunnen noemen, voor de geïnteresseerden onder ons? Erg strak hoe je alles zo uitlegt, een perfecte tutorial voor beginners. Hier is de brush, ik weet niet zeker, maar ik geloof dat het deze was: Klik! En ook nog de render: Klik! Bedankt voor de complimenten! Bewerkt: 6 maart 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Echt een geweldige tut, hier mijn resultaat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Ik verveelde me ook, dus ik ging even met photoshop aan de slag. De mijne: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbertR Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2006 Dankje Mathijs Eindelijk een sig waar ik mee voor de dag kan komen, al zeg ik het zelf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 Werkt niet!!! Ik zie alleen maar een X Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxGiOxX Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 Geweldig!! ,Hier zitten veel dingen in voor beginners,Prima !!..Ik kon ook wel een paar dingetjes gebruiken Keep up the good work.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 Werkt niet!!!Ik zie alleen maar een X Dan mankeert er bij jou iets, voor zover ben jij het enigste met het probleem. Als je hem graag wil zien stuur je maar even een pm, upload ik hem even voor je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbertR Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Werkt niet!!! Ik zie alleen maar een X Dan mankeert er bij jou iets, voor zover ben jij het enigste met het probleem. Als je hem graag wil zien stuur je maar even een pm, upload ik hem even voor je. Vanochtend toen ik keek was dat probleem ook. Dus het ligt niet aan hem. Iedereen had dat toen. Bewerkt: 7 maart 2006 door RobbertR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
clifdon Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 ik kan dat echt niet vooral dat eerste brushen lukt voor geen meter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 ik kan dat echt niet vooral dat eerste brushen lukt voor geen meter Wat gaat er mis, of wat vind je moeilijk? Als je dat even precies uitlegt, kan ik je verder helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2006 (bewerkt) Werkt niet!!! Ik zie alleen maar een X Dan mankeert er bij jou iets, voor zover ben jij het enigste met het probleem. Als je hem graag wil zien stuur je maar even een pm, upload ik hem even voor je. Vanochtend toen ik keek was dat probleem ook. Dus het ligt niet aan hem. Iedereen had dat toen. Ik was een smiley vergeten nu lijkt het dat ik het boos zeg . Maar goed nu wel Wist ik niet maar goed Bewerkt: 7 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.