Jump to content

Anime Sig.


Silverwing

Recommended Posts

Het is een goed uitgelegde tutorial met veel plaatjes, daar krijg je mijn complimenten voor.

Alleen het eindresultaat oogt me een beetje leeg.

Misschien dat je er wat shapes door gooit, maar dan moet je wel een goede shape gebruiken.

Maar een leuke tut, die ik binnenkort wel even goed bekijk. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

IK had eergisteren ook deze tutorial gevolgd. Ik vind het een duidelijke tut met een hele mooie uitkomst. Je kunt het met veel andere dingen combineren.

Ik vind vooral de achtergrond mooi van mijn resultaat :) (edit: stom, stom stom, beetje verkeerd opgeslagen (.gif):

Bewerkt: door Ferre
Link to comment
Delen op andere websites

IK had eergisteren ook deze tutorial gevolgd. Ik vind het een duidelijke tut met een hele mooie uitkomst. Je kunt het met veel andere dingen combineren.

Ik vind vooral de achtergrond mooi van mijn resultaat :) (edit: stom, stom stom, beetje verkeerd opgeslagen (.gif):

Met die render had ik ook een lelijke sig gemaakt.

Laten we zeggen in mijn PS begin Fase :clown:

talessig32an.jpg

Alleen ik heb hem wat kleiner gemaakt !!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
hoe heten die manga viguren? ik ben ook van plan een anime signature te maken.

Op Deviantart vind je alles wat je nodig hebt voor een leuke Anime signature. Hier vind je een hoop renders, en ookal zien ze er erg slecht uit op het icoontje, als je er eenmaal op klikt zijn ze erg mooi, scherp en groot. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey! Goede sig! Ben nieuw wat betreft photoshop, dit is/was één van mijn eerste tutorials die ik gedaan heb! Heb m gecombineerd met een po-out tutorial (ook van hier!), hier is het resultaat:

Signature06b.png

Bewerkt: door SjaccoPopino
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...