Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand mij misschien helpen met deze missie? Ik ga steeds dood!

Je moet de burgemeester dan gaan vermoorden, maar als ik naar hem toestap en hem in elkaar begin te slaan schieten die bodyguards mij steeds dood! Er lopen ook wel veel agenten rond. :{

Dit ben ik ook teweten gekomen: Na een tijd gejogd te hebben vertrekt de burgemeester in een auto, Moet ik hem dan proberen te vermoorden?

Edit: Ik heb hem gehaald!

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

Het beste wat je kan doen is van buiten het park met een Sniper Rifle proberen als hij voorbij jogd te doden. 2 Ga met een bazooka de autos waarin hij zit ontploffen en dan komt hij vanzelf naar de ingang en rent hij weg voor ze leven probeer hem dan te doden.

Geplaatst:

Enkele tips van mij:

1) Plaats je auto dicht bij een uitgang. Als je zonder wapen het park binnengaat, wacht je tot hij ergens in het park stopt om op adem te komen (liefst zo dicht mogelijk bij je wagen). Dan pak je vlug een wapen en schiet de burgemeester dood. Als je een wanted star level hebt, kan je een police bribe oppikken die op het kleine loopbrugje, midden in het park ligt. Je pakt de telefoon en je loopt vlug terug naar je wagen en rijdt naar je hide-out. Zo heb ik het toch kunnen halen, wel met genoeg armor natuurlijk. Is ook de meest gebruikte manier volgens mij.

2) Je kan ook wachten tot de burgemeester wegrijdt in zijn sentinel. Probeer ze ergens vast te rijden. Als ze stilstaan, laat je gewoon hun wagen ontploffen en na de ontploffing zal de telefoon daar gewoon voor het grijpen liggen.

3) Je kan hem ook met een sniper uitschakelen zoals the italian al zie wanneer hij stopt om op adem te komen.

Of je wacht tot hij bij de uitgang staat, klaar om te vertrekken in zijn sentinel. Dan doodt je hem met een goed wapen + enkele van zijn bodyguards, tot het veilig genoeg is om zijn telefoon op te pakken.

Verder kunnen missies ook altijd door andere leden gehaald worden. Je hoeft enkel je savegame in dit topic te plaatsen. :cya:

PS. Er liggen ook 2 health-pickups; eentje in het park zelf en eentje bij een gebouw dat langs het park staat. Die zijn ook altijd handig.

Geplaatst:

Probeer ook het decor te gebruiken als dekking wanneer de beschermers van de burgemeester je opmerken. Nadat je de telefoon hebt, loop je zo snel mogelijk naar je auto en rij je zo snel mogelijk weg. Ze zullen je waarschijnlijk achtervolgen, indien ze dit doen, probeer ze dan af te schudden (en pik hier en daar een Police Bribe op).

Geplaatst:

Ik reed er met mijn auto in. Over de burgemeester heen, pakte de telefoon en reed weer verder. Had geen problemen op de terug weg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...