Jump to content

Los Desperados

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

In deze missie moet je samen met wat homies van je en chesar, de gebieden van chesar's gang overnemen.

Je moet eerst naar Unity Station rijden met je homies, en chesar. Jij moet dan allemaal mensen uit de weg ruimen, zodat Chesar zijn hood kan overnemen.

Ik heb nog wat gegoogled en heb wat gevonden hier:

Cesar needs some help getting his gang back together, and retaining their power on the streets. Carl says he's busy, but he'll help out. When you go outside you'll need to get two Grove Street guys to follow you. Aim at them, then push up and you'll recruit them. You can recruit as many as you can carry, however you 'need' two. If you've only got two, you, Cesar, and the two GSF's can get in a car and drive to Unity Station. If you do drive, I suggest following the train tracks. If you choose more than two, you're going to have to run on foot. You shouldn't take too much damage while running past stuff, so make your way to the meet at the station. If you lose any homies, you'll need to find some more, so you either better be close to a Grove Street owned territory, or you're going to have to drive a long way to pick up some more. Get to the station and walk into the red circle. Cesar and his guys want to take their hood back, but to do that, they need to make their way through a neighborhood and wipe out all of the Vagos. You'll be killing all of the people marked with tiny red dots on the radar. Make your way into the houses and kill all of the Vagos. Rockstar Games didn't really do themselves any justice with this mission though, because your guys and Cesar's guys are absolutely fucking useless. I don't even think mine fired a shot the whole time. Cesar and his guys can't advance until you wipe out an area, so make sure you kill every last one. Use the same technique as the other 75 missions like this where you have to single headedly kill everyone. Auto aim and switch targets while shooting until they are dead. Once you clear out an area, move into another and do the same. Work your way through all of the buildings, and after you've killed all 50 or so people, head to the yellow dot and the guys will move into the alleyway. Now they will decide to use their weapons, and they have rocket launchers! Once again you need to kill everyone so just move slightly forward and aim and shoot, blah blah blah. Kill everyone, and one of Cesar's guys will be wounded. More Vagos will appear and you'll need to wipe them all out. You'll find some health and ammo in the garage to the right. Once the Vagos have been killed you'll make your way towards Cesar's house. There are about five more people here, each with heavy weaponry, including flamethrowers and rocket launchers. Same thing applies here, aim, shoot, switch, shoot, reload, shoot, switch, et cetera. Once everyone's dead Cesar will thank you for your work and tell you to get back to the grove.

Mission Passed!

Respect +

After the mission you'll receive a phone call from Sweet telling you to take over as many gang territories as you can. A message will then usually tell you that you need to take over more gang territories. Head into Ballas territory and start shooting. Start a gang war and win it. You'll need to own about 20 territories before you can accept the next mission. Sweet will call you when you have enough and tell you he knows where Smoke is at. Head back to the grove and meet Sweet for his final mission.

bron: Gta-SanAndreas.com

Het is engels, hopelijk lukt je het!

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst: (bewerkt)

Het is de bedoeling om de straat waar Cesar Vialpando woont weer terug te winnen. Deze is ingenomen door alle Vagos members. Je moet Cesar Vialpando (ook genaamd CV) levend terug brengen naar de straat waar hij woont.

Je begint in de Grove-Street, je moet daar 2 mensen recruteren en naar Unity Station rijden. Als je dat gedaan hebt vermoord je alle mensen die je tegen komt. Je moet dan bij allemaal flats beginnen mensen te vermoorden. Ze staan tussen allemaal flats en om hoekjes, dus wees op je hoedde.

Als je dat gelukt is kom je bij deel 2. Je krijgt dan allemaal mensen in een steegje te zien, de zitten in schuurtjes en komen over de hekken naar je toe. Deze moet je vermoorden om weer verder te gaan. In sommige schuren liggen health ( ! ) dingentjes waardoor je beter wordt. Als je al een eindje door de steeg bent gelopen komen ze ineens ook van achter. Dus wees óók hier op je hoedde.

Als je deze 2 deel hebt overleefd kom je bij de straat aan waar CV woont. Er staat een kerel op het dak met een rocketlaunger, schiet deze als eerste dood. Als je dat gelukt is vermoord je alle mensen in de straat. Als je dat gelukt is heb je de missie gehaald en krijg je er Respect + bij.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Bij die missie moet je al die Los Santos Vagos doden bij die huisjes.

Dan moet je ze allemaal in een steeg doden.

Dan komen ze over de muren doe hier hetzelfde mee.

Daarna staat er een Vagos op het dak en een aantal omheen.

Dood eerst die op het dak staat want die heeft een bazooka in zijn handen.

Dood dan die met de vlammenwerper en de rest ook.

Missie gehaald.

Zorg wel dat Cesar en die andere niet dood gaan. ;)

Geplaatst:

Nee! Die moet je rekruten, je richt op ze en dan druk je op g of h. Die 2 moet je mee nemen naar Unity Station.

Geplaatst:

Maar je moet uitkijken met die Vagos op dat dak.

Wat ik dee.

Ik dee de jet pack code ROCKETMAN is de code.

En dan vloog ik achter het huis naar het dak.

En toen had ik die gast neergeschoten. ;)

En er staan altijd wat homies in de Grove-street.

je moet gewoon maar wat lopen.

Geplaatst:
Ooh zo okee .. Maar ik kan er geen een vinden :bonk::N

Meestal staan ze op het begin van deze missie in de Grovestreet. Ze lopen daar wat rond. Soms moet je ook even buiten je straat kijken, maar meesetal lopen ze er wel. Het is echt een complete chaos hé? Daardoor lopen ze er (helaas) wat minder. Dus je moet ook een beetje zoeken, maar meestal staan we gelukkig wel bij jou huis :)

Geplaatst:

Okee bedankt ..

Maar als ik in een auto stap he .. dan gaat cesar niet mee ..

maar ik heb dan ook geen gastjes er verder bij of ligt dat daar aan ?

Geplaatst:
Maar als ik in een auto stap he .. dan gaat cesar niet mee ..

maar ik heb dan ook geen gastjes er verder bij of ligt dat daar aan ?

Ja je moet 2 van je homies meenemen. ;)

Je moet 2 Grove-street members meenemen en Cesar Vialpando. Cesar gaat meestal voorin zitten en dan gaan jou Homies achterin zitten. Als jij in de wagen stapt zullen de Grove-street members en Cesar ook in de wagen stappen. Dit vereist even wat geduld, maar dan heb je ook een kei-gave missie voor je neus staan!

Geplaatst:

Nee ik begrijp wat jeffrey_greuliker bedoeld, dat heb ik ook gehad bij die missie, maar bij mij stapte die homies juist niet in. Bij mij hadden die sukkels pas na een keer of 5 in- en uitstappen door dat ze erin moesten komen, gewoon nog een keer proberen dus!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...