DaddyPimp Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Links naar goede gratis font sites: 1001FreeFonts Free-Fonts FontFreak DaFont <---- Aanrader! AcidFonts 1001Fonts Abstract Fonts Simply The Best HighFonts FontHeaven EternalFonts Free-Fonts DK Font Village BT Graphix FontsPlanet GreatFreeFonts LotsAFonts Mouse Fonts <---- Aanrader! Sketchpad SmackBomb FryFonts FontFace TypeNow Met hulp van P-Jamma_______________________________________ Ik zal deze lijst regelmatig updaten, ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Bewerkt: 16 maart 2006 door DaddyPimp Reageren
Ferre Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik vind dat dit misschien wel een plaatsje mag in de Adobe Photoshop Guide. Bij de resources. Alleen ik vind het fijn dat je al deze site's op een rijtje zet. Want bij DaFont vind ik ook niet alles kutgw Reageren
SamShine Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 KUTGW Sorry, maar begint dit niet een beetje op spam te lijken? Nete lijst, wat zijn het er veel zeg! Misschien zou je er nog een kleine beschrijving achter kunnen zetten wat voor catogorieen fonts het zijn? En die dan ook weer verdelen. KUTGW Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 KUTGW Sorry, maar begint dit niet een beetje op spam te lijken? Ken je de afkorting niet? Nee dus. Reageren
SamShine Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 KUTGW Sorry, maar begint dit niet een beetje op spam te lijken? Ken je de afkorting niet? Nee dus. Daar heb ik het niet over. Ik vindt het persoonlijk spam als je maar vijf letters in een post zet. Je had er bijv. bij kunnen zetten wat er beter aan kan? ect ect. Reageren
Eli R Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 De 2 posts boven mij kunnen door sommige moderators als spam gezien worden, PM plz. Ontopic: Ik vind het een hele goede lijst en kende veel van die sites nog niet, ookal zit ik al een jaar of 5 in het Photoshop wereldje(niet designen, wel weten.) Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Mooi! weet iemand hoe je fonts in je map zet? ik heb een .ttf bestand en een .wri bestand welke moet waar? alvast bedankt! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 (bewerkt) Je moet ze in: Deze computer>(C:)>Windows>Fonts zetten. Je moet de .ttf hebben, geloof ik. Afkorting: True Type Font? (Weet ik niet zeker, volgens mij klopt er niks van.) Bewerkt: 16 maart 2006 door -Matthijs- Reageren
Grove St. Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ik mag niet in de map snuffelen, ik ben wel admin op deze pc Reageren
kadee Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 waar kan ik ergens de font van 50 cent vinden ?? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2006 waar kan ik ergens de font van 50 cent vinden ?? Een font van 50 Cent bestaat volgens mij niet... Het G-Unit font wel alleen daar moet je voor betalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.