Crifox Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Beste n00bs, pro's en gevordeden. Hieronder kan je met jouw situatie bekijken welke hosting jij het liefst zou willen, hopelijk heb je er wat aan! Beginners Je bent een beginner, je wilt graag je HMTL site hosten op een snelle en goede host, PHP en MySQL heb je niet nodig. Xthost(30 MB ruimte) FreeWebs(50 MB ruimte, je hebt hier ook een website builder en een chatroom tot je beschikking) Geocities(15 MB ruimte, ook een websitebuilder) Ripway(30MB, betrouwbare host, geen PHP en MySQL) Forums Je wilt je eigen forum beginnen, maar bent nog niet zo ver dat je het zelf kan maken, kijk dan eens naar deze gratis forum hosts. InvisionFree(IPB) Forumer.com(PHPBB en IPB) Xsbb(PHPBB) Freepowerboards(PHPBB) Iets gevorderden Je bent al wat beter aan het worden in websites maken, maar je wilt het nog niet te moeilijk maken. PHP en MySQL heb je niet hard nodig. Wyger.nl(20 MB, subdomein, echter trage host met aardig wat downtime, geen reclame en PHP+MySQL.) Tripod(goede host, bijna altijd online en erg betrouwbaar, echter wel wat reclame, 50MB ruimte, PHP+MySQL en diverse hanidge online tools.) Gevorderden Je wilt een goede host, dus goede bereikbaarheid en je hebt PHP+MySQL zwaar nodig. 100Webspace(Goede host, 100MB, PHP en MySQL aanwezig, de link die je krijgt laat echter wat te wensen over. DHost(Niet echt fantastische klantenservice, echter wel goed bereikbaar, PHP en MySQL aanwezig, 100MB Webspace) Catch Free (Is nog niet open) Proffesionals Deze mensen zijn echt met het grote werk bezig, zoals hele forums en site's of eigengemaakte PHP scripts, eigenlijk raad ik deze mensen ook aan om eens aan betaalde hosting te denken (zoals Phost.nl of PCextreme.nl). Al deze hosts hebben zowel PHP als MySQL Byethost(Goede klantenservice, goed bereikbaar en 250 MB webspace) CWHnetworks(Post 2 Host, kijk voor meer info op hun forum. De hosting is verder goed bereikbaar. Geen reclame) Shiftbase(ZEEER goede host, perfecte bereikbaarheid, goede klantenservice, alles is oneindig behalve de ruimte die maarliefst 500MB is. Deze host moet je imo echt verdienen, als je hem dus wilt, moet je een pbtje naar me sturen met een van je sites en waarom jij deze hosting zou moeten krijgen.Geen reclame). Veel succes met je site ! Crifox P.S. Ben ik een host vergeten die er volgens jou echt bij moet? Stuur me een PB (ik zet je dan ook op de credits list ) Bewerkt: 19 maart 2006 door Crifox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.