gta san adreas fan @ Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 Ik benb al een tijdje op zoek naar de mercedes-benz sl. Alllen het enige wat ik tegen kom is de cl cabrio. Heeft toevalig iemand hem,is hem tegen gekomen of weet waar die te downloaden is zou dat dat graag willen weten. Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 15 maart 2006 Rapport Geplaatst: 15 maart 2006 (bewerkt) Ja hoor, ik heb hem voor jouw Maar het is echter heel makelijk te vinden, Ik zal je een paar sites gevn waar je 100-de auto-mods vind Hier Kijk links onderaan bij ''network'' en klik daar San Andreas aan Hier Kijk rechts bovenaan bij GTA San Andreas ''Car Mods'' Verder nog veel succes met (Auto) moddden van je San Andreas Als je je Mercedes S daar niet vind PM me dan ! Tim V.V. Bewerkt: 15 maart 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Daaar kan ik geen mercedes SL vinden heb jij dan wel de ------SL------ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.