Mpp Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Post hier maar je vragen en uitkomsten enz Dit is mn 2de tut van mn hele leven >>> Door .Levi.: Topic Titel veranderd naar "Real Life" inplaats van live. Je sig tut is trouwens te klein, volgens mij klopt de maat niet echt.<<< Bewerkt: 22 maart 2006 door .Levi. Reageren
Thabit Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Hij wordt verkleind Ik zie hem niet goed! Reageren
Mpp Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Hij is in het echt veel groter Maar hoe maak ik het groter dan Reageren
Mpp Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Sorry voor de DP maar ik wou ff Bumpen hier isie De brush komt zo. Reageren
Achille Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 (bewerkt) Ik vind de tut niet zo mooi.:S sorry.. Een 5/10 .. En ik vind dat jij altijd lelijke lettertype gebruikt.. NMaar voor je tweede best wel goed.. En valt te verbeteren.. GreetzGIO EDIT Dit was ik niet dit was XxGIOxX hij zat vanmiddag bij mij thuis.. Maar hij beloofde niet te posten. Sorry voor het ongemak Bewerkt: 22 maart 2006 door Achille Reageren
Mpp Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik vind de tut niet zo mooi.:S sorry..Een 5/10 .. En ik vind dat jij altijd lelijke lettertype gebruikt.. NMaar voor je tweede best wel goed.. En valt te verbeteren.. GreetzGIO Ik wist niet dat je een tut een cijfer moest geven. Maar oke. Hier zijn de brushes : Kliik Reageren
Rick.H Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ja dat wist ik ook niet. Zijn altijd mensen die negatief zijn. Want het gaat tog om de uit komst van de tut als je met deze tut wat leuks kan maken. Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Mpp, dit is je 1e tut volgens mij? Ik vindt hem goed, mooi resultaat! Ik ga binnenkort eens proberen! Leuk gedaan! Reageren
Mpp Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Nee , Dit is mijn eerste tut Reageren
Silverwing Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Dat industrial effect heb je wel van dooks tutorial. Zeg het er wel bij van wie je het hebt. Tekst is soms wel een beetje lastig voor te lezen met het glow effect. Reageren
Mpp Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Ik heb het van die tut afgeleid maar hij is niet letterlijk vertaald. Ik heb er mijn eigen draai aan gegeven. Darom heeft het geen copyright meer denk ik. PS : Heb ik gedaan omdat hij helemaal doorging en ik ook zelf een stukje verzinnen. Bewerkt: 23 maart 2006 door Mpp Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Mooie Tut! Even proberen Reageren
Domispike Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 mwah ik vin de outcome minder.. verder is ie wel goed uitgeled Domispike Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik vind het een hele mooi tutorial dus ik begrijp niet waarom mensen gaan zeuren. Alleen als ik jou was zou ik de laatste stappen weghalen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.