Giorgo Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik heb zojuist een Tutorial gemaaktt over een doorzichtige border. De meeste hier zullen al wel weten hoe het moet maar deze tut is speciaal voor de beginnelingen. Ook die ik hem wat op een andere manier. Ik weet dat de plaatjes een beetje onduidelijk zijn maar ze gingen er niet goed op. Als je goed kijkt lukt het wel. Enjoy... © Anti Rip !! : © Giorgo. Reageren
Achille Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Deze tut was er al -.- in elk geval zelfde effect... Beetje onnodig... Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Vaag ik heb nog gezocht... Tja, mijn excuses dan voor de verwarring en Achille : Bedankt voor het melden. Maar misshcien kan dit topic wel open blijven voor vragen of dergelijke . Reageren
Backsmash Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 je hebt het niet zo slim aangepakt. ik kan zo je tut opslaan en mijn naam eronder zetten. ook kan ik zo die sig eraf kunnen halen en mijn naam daarop zetten. Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Daarom zeg ik erbij, de maat is wat klein daarvan de plaatjes. Dus dan pastte me naam er zeker niet meer bij. Maar wie wil die tut nou gaan rippen gewone grijze achtergrond... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.