GTA-Sheep Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Ik heb iets ontdekt volgens mij wat ik nog nergens gelezen heb. Ik was in San Fierro en ging voor het eerst met Katie uit (die dame met de lijkwagen). Etentje gehad en we stappen in de auto, willen het parkeerterrein afrijden en daar komt ineens Denise met die Hustler het terrein oprijden (Denise, de vriendin uit Los Santos dus). Beide dames stappen uit, beginnen wat tegen elkaar te schreeuwen en mijn date was over . Heeft iemand van jullie dat al eens gehad? Van de scheldpartij geen screen (want nogal onverwachts), wél van het ten einde zijn van de date. Heb ik nu iets unieks aan de hand? >>> Door Dizzee: De naam millie in Katie veranderd, die had je geloof ik mis. Zelf heb ik het nog nooit gezien, leuk om te weten. <<< Reageren
.Levi. Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Nog nooit meegemaakt.. Ik wist niet dat Denise wel eens uit haar huis kwam. In ieder geval heel opmerkelijk is het wel, alleen vind ik de screen een beetje te onduidelijk. Het was zoals begrijpelijk heel onverwacht dat wel, jammer geen screen van die twee meiden. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Tsja, er wordt in het spel voor gewaarschuwd! Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt maar wel iets vergelijkbaars: Ik was benieuwt of je echt gesnapt kon worden door een andere girl dus reed ik met michelle naar katie haar huis. Toen gebeurde het volgende: CJ werd uit de auto gegooit door michelle, het spel melde 'Your girlfriend has stolen your car' en de date was over. Ik ben achter haar aan gereden tot ze ergens botste en stilstond, ik heb haar weer uit de auto gesleurd en, nou ja, vermoord. Toen stond er tot mijn verbazing wel dat mijn girlfriend dood was. Ik heb helaas geen geen screen omdat dit gebeurde toen ik SA nog niet zo lang had en de knop Print Screen nog niet kende Wel grappig eigenlijk! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Dank voor de tip, ik neem nu maar een tegelijk, coole screen Reageren
Dago58x Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik heb iets ontdekt volgens mij wat ik nog nergens gelezen heb. Ik was in San Fierro en ging voor het eerst met Katie uit (die dame met de lijkwagen). Etentje gehad en we stappen in de auto, willen het parkeerterrein afrijden en daar komt ineens Denise met die Hustler het terrein oprijden (Denise, de vriendin uit Los Santos dus). Beide dames stappen uit, beginnen wat tegen elkaar te schreeuwen en mijn date was over . Heeft iemand van jullie dat al eens gehad? Van de scheldpartij geen screen (want nogal onverwachts), wél van het ten einde zijn van de date. Heb ik nu iets unieks aan de hand?>>> Door Dizzee: De naam millie in Katie veranderd, die had je geloof ik mis. Zelf heb ik het nog nooit gezien, leuk om te weten. <<< Zit dennis In dat witte hustler?? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ja, Denise zat in die Hustler die normaal gesproken bij haar huis ins Los Santos op de oprit staat en ze kwam met dat ding die kleine parkeerplaats oprijden achter het huis van Katie in San Fierro (vlakbij de Gant Bridge). Echt een erg rare gebeurtenis vond ik. Ik zal proberen (want ik heb niet gesaved) de situatie vanavond na te spelen door opnieuw met Katie daar naar toe te gaan in de hoop dat het nog eens gebeurd (kleine kans, want ik speel SA nu voor de 3e keer uit en heb het de eerste 2 keer ook nooit gezien). Maar goed, er is hoop...... . Reageren
Dago58x Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Nou ik zag net in wikigta dat de Hustler alleen naast de huis van denise is.. Het is wel een raar moment om Katie En Denise Weer Samen te Zien.. En Dat CJ met 2 Vriendinnen omgaat moet Katie en Denise Toch boos Op Cj Zijn Reageren
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Nou ik zag net in wikigta dat de Hustler alleen naast de huis van denise is..Het is wel een raar moment om Katie En Denise Weer Samen te Zien.. En Dat CJ met 2 Vriendinnen omgaat moet Katie en Denise Toch boos Op Cj Zijn Je kunt de Hustler ook in Las Venturas zien rondrijden Ze zijn ook boos, anders zou de date niet over zijn enzo, he! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Zo dat is zeker een fout in het spel. Wel een beetje raar vind ik. Hoe kan Denise nou in San Fierro zitten. Want op Wikigta staat dat Denise alleen in Los Santos wil daten. En gaan er dan ook procenten vanaf als je dit hebt meegemaakt. En nog iets in de missie Home in the Hills. Vlugt die Los Santos Vagos member het gebouw uit. Maar opeens zag ik Denise voorbij rennen in het gebouw. Is dit ook een fout in het spel. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Zo dat is zeker een fout in het spel.Wel een beetje raar vind ik. Hoe kan Denise nou in San Fierro zitten. Want op Wikigta staat dat Denise alleen in Los Santos wil daten. En gaan er dan ook procenten vanaf als je dit hebt meegemaakt. En nog iets in de missie Home in the Hills. Vlugt die Los Santos Vagos member het gebouw uit. Maar opeens zag ik Denise voorbij rennen in het gebouw. Is dit ook een fout in het spel. Het is geen fout, ze betrapt je gewoon als je vreemdgaat. Zoiets kan toch gebeuren Dat je denise zag lopen waar ze niet hoort kan ook heel goed: bij sommige (sub)missies worden de mensen random ingedeelt, bij straatraces bijvoorbeeld. Zo heb ik een keer tegen Michelle (een andere vriendin) moeten racen, bij Little Loop. P.S. Soms als je met Michelle date zegt ze dat ze sinds haar 12e motor raced, het was niet te merken ik heb haar met gemak ingemaakt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik had dat ook een keer. Ik was met Michelle in de Burger Shot bij Prickle Pine. We reden weg, en toen kwam de grijze Hustler van Denise er aan gereden. Toen stond er 'you've been spotted by an other girlfriend. Shake her off'. Oftwel:'je bent gezien door een andere vriendin. Raak haar kwijt'. Dus ik rijd volgas weg in mijn Slamvan, over het spoor en toen was ik haar kwijt. Het had geen gevolgen voor één van mijn dates. Reageren
Scooter Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 eyz, heb ik wel eens van gehoord, een kameraad van mij, die ging een keer uit met denise, toen kwam er en andere vriendin aan (ik weet niet welke srry) in een monster truck... begon ze hun aan te rijden... grtz, Cesar SA Reageren
Pietje II Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 (bewerkt) Dat is wel vet! Zelf nog nooit meegemaakt. Ik geloof GTA-Sheep wel, hij zal waarschijnlijk niet een nep gebeurtenis posten! Misschien wel een nieuwe EE! Ik kan het bovendien wel snappen van die vriendinnen dat ze mekaar aanvallen, want eigenlijk is CJ toch wel een oplichter! Hij kan wel 6 vriendinnen tegelijk hebben! Bewerkt: 23 maart 2006 door Pietje // Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 23 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ik heb vanavond getracht exact hetzelfde te doen als de keer dat het bovenstaande gebeurde en heb 14 keer zitten wachten in de auto van 04.00 uur tot 12.00 uur om uit te gaan met Katie. Alle 14 keren gewoon zonder problemen de date kunnen voltooien en geen spoor van Denise. Het enige bewijs is dus de geposte screen (die toch apart is) maar verder niets. Flying Dutchman heeft het echter ook meegemaakt, want de tekst 'you've been spotted by an other girlfriend. Shake her off' kreeg ik ook in beeld. De Hustler van Denise kwam ook aanrijden met zo'n rode corona erboven. Alleen kon ik geen kant op en was mijn date ten einde. Van dat bericht had ik graag een screen gehad maar helaas.... Reageren
Dago58x Geplaatst: 24 maart 2006 Rapport Geplaatst: 24 maart 2006 Mischien is het wel geluk als denis komt het komt niet zomaar altijd Ik denk Soms Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.