Gta Ripper Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Metwelke tool moet je deze sectie maken? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Wow! Erg handig voor pictuning. Ik wist dat niet eens. Kutgw. Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Ik heb het even aangeduid voor je... Het is de gewone Marque Tool. Edit : Thx Gizmo, ik heb hem ook maar zojuist ontdekt... Bewerkt: 25 maart 2006 door Giorgo Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Erg goede tutorial, en erg mooie uitkomst. Ga zo door, Giorgo. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Bij mij blijft de auto dezelde kleur. Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 ######## commentaar verwijderd Ben je zeker dat je wel de juiste kleur hebt staan ? Je moet eens met alle balkjes spelen en dan zal je wel verschil zien. >>> Door patrickW: Houd je ruzies buiten dit forum.. Ik wil dit soort reacties niet meer zien ( reactie zelf verwijderd)<<< Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Alleen de weg veranderd (ik heb een plaatje van een auto die op de weg stilstat) Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Vreemd... Als je een rode auto hebt moet je selectie maken dan naar Adjustments --> Color Selective en de kleur op rood zetten. Maar deze Tut heeft ook een nadeel, als je een groene auto hebt en er staan bomen kleuren die mee. Dus als je iets gekleurd hebt en hetgene dat je wegwil selecteer je en de drukt op Delete. Kan je misschien een screen maken ? Gta ripper ? Dat doe je door : Druk op je toetsenbord Prt Screen (naast F12) Dan open je Paint en je drukt Ctrl + V. En je slaat het op. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 OOOOOO.. ik snap al wat ik fout deed bedankt voor de hulp Giorgo Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Blij je te helpen Als je nog eens problemen hebt zeg je het maar. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Hij is wel goed gelukt die van mij. voor: Na: Nice Tut Giorgo. KUTGW! Bewerkt: 25 maart 2006 door gta ripper Reageren
Arjen Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) [Verklein je plaatjes gta ripper] Omdat het een zwarte auto's is en je duidt aan dat PS 'Black' moet veranderen, dan veranderd hij alles wat zwart is in het plaatje. Je kunt beter een felle kleur-auto nemen. edit: Typfout.. Handige tutorial, ik vind het alleen een slechte tool. Bewerkt: 25 maart 2006 door Arjen Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Huh... vaag Arjen. Je kunt beter GEEN zwarte wagen nemen. Want de banden zijn zwart en de grond ook dus dat kleurt mee. Het beste is voor een gele wagen te nemen. Probeer nog eens een auto willekeurig van Google. Misschien moet het dan wel lukken. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Heb ik gedaan (zie miijn vorige post). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.