Froodooo Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 (bewerkt) Lijkt me duidelijk, stel hier je vragen met betrekking tot het San Andreas Race Tournament! Bewerkt: 27 maart 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scooter Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 maart 2006 eyz, is het een probleem als ik mee doe op de ps2? i.v.m. dat mensen denken dat ik een fake screen maak e.d.. grtz, Cesar SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Ik had je al een PB gestuurd waarin ik zei dat het mocht. Het is dus geen probleem dat je meedoet. Maar wel één ding, we doen hier wel aan Fair-Play! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Dit is niet zozeer een vraag maar eigenlijk gewoon de mededeling dat ik het idee van een Race Tournament erg leuk vind en ook de layout van je topic bijzonder mooi verzorgd vind . Hopelijk geven veel mensen zich voor de races op...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2006 Ik heb nog een vraagje : Stel dat alle PB's voor 14 April al binnen zijn (Bv vandaag),ga je dan de uitslag vroeger vrijgeven of wacht je dan tot 14 April ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) SilverdustLV to SF: 2.33 minuten San Fierro Fastline: 1.34 minuten Totaal: 4.07 minuten Dizzee LV to SF: 2.33 minuten San Fierro Fastline: 1.31 minuten Totaal: 4.04 minuten [...] Dus dit is het klassement van de 2e ronde: 1. HerrieM 2. Dizzee 3. Cesar SA 4. Silverdust 5. Velaro 6. Flying Dutchman 7. twaka De races voor ronde 3 worden in dit topic later bekendgemaakt! De tijd van Dizzee is toch wel minder dan die van HerrieM. Dus de volgorde en het klassement moet aangepast worden. Bewerkt: 17 april 2006 door Samurai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 april 2006 @Velaro: Als ik de uitslagen eerder binnenheb dan verwacht, dan zal ik proberen om het eerder bekend te maken, om een beetje vaart in het toernooi te houden. @Samurai: Ik snap niet wat je probleem is. Je zegt dat de tijd van Dizzee minder is dan die van HerrieM. Dan klopt het klassement toch? Want HerrieM staat eerste en Dizzee tweede. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HerrieM Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2006 Froodoo, hoe zit het met de uitslag van de 3e ronde? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 22 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2006 Froodoo, hoe zit het met de uitslag van de 3e ronde? Je moet wel bedenken dat ik me in het leven niet alleen met het toernooi bezig kan houden. Ik heb ook nog een gewoon privé leven, dus ik zit niet dag en nacht op het Forum. Vandaag heb ik ook wedstrijden van atletiek, maar ik zal proberen om in ieder geval de uitslagen van de derde ronde erop te zetten, en dan misschien vanmiddag nog de races voor ronde 4. Heb geduld... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.