Xtreem-designer Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) Hallo ik probeer marina_carpark_v3 te installeren maar het lukt niet , de engelse readme had ik gelezen maar snapte het een beetje maar het lukt niet kunnen julie helpen dank u wel Sorry dat ik hem verkeerd had geplaatst Bewerkt: 26 maart 2006 door xboxsonnic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Dat kunnen wij zeker . Kan je ons misschien vertellen hoe je hem precies hebt geinstalleerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 ik heb bij program files en dan gta vc de main.scm vervangen zo iets las ik in de readme maar er was niks veranderd. zo had ik het gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Zou je anders even de Readme kunnen geven zodat we de instructies kunnen zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JGuntherS Geplaatst: 26 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 Ik heb de mod net even gedownload en de readme bekeken. Het enige wat je hoeft te doen is de originele main.scm in VC-map\data te backuppen, en de nieuwe main.scm in VC-map\data te zetten. Als het dan nog niet werkt, probeer het dan eens ergens anders vandaan te downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2006 (bewerkt) ja dat mag Bedankt JGuntherS, ik wacht nu ook op de reactie van jorge_F Readme.txt Bewerkt: 26 maart 2006 door xboxsonnic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2006 Ik zal antwoorden in Jorge zijn plaats. Ik heb even de readme doorgenomen. Maar je hebt het goed gedaan. Vraag anders even via een PB aan PatrickW. Hij helpt je zeker wel. Ik ga even de readme vertalen. Engels: Instalation: ------------ - backup the original main.scm in your GTA:VC data directory - replace the original main.scm with the new one. - start GTA:VC and begin a new game Nederlands: Installatie: ------------ - backup de originele main.scm in jou GTA:VC data folder. - vervang de originele main.scm met de nieuwe. - start GTA:VC en begin een nieuw spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2006 hoi. Zo te horen heb je de mod wel goed geinstalleerd. De kans is groot dat het dus wel gewoon werkt, maar dat je het nog niet gemerkt hebt. In eerste instantie is het verschil in het spel namelijk maar ontzettend klein. Als je na het instaleren van de mod een nieuw spel start, en je rijdt naar de ondergrandse garage bij de marina ( daar waar de grote boot van Cortez ligt, zul je merken dan er inderdaad nog niets veranderd is. Je zult de marina eerst moeten kopen, voordat je van de garage gebruik kunt maken. Hiervoor moet je een stukje verder rijden, voorbij de ingang van de parkeer-garage, tot je bij de ingang van datzelfde gebouw komt. Deze bevindt zich aan de kant van het gebouw dat naar het water gericht is, ongeveer halverwege de twee aanlegsteigers. Voor die ingang bevindt zich een trapje van een paar treden, en bovenaan die trap staat als het goed is nu een Koop-icoontje.. Om de marina te kunnen kopen, moet je echter wel eerst $1000 bij elkaar sparen.. ( dit gaat vrij eenvoudig door een stuk of 4 unique stunts te doen of b.v. door wat taxi-ritten.. mvg, PatrickW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2006 Ok ik zal het proberen hartelijk bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.