Thabit Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 (bewerkt) Mijn eerste Full Signature Tutorial, ik vind hem wel duidelijk . Edit: Ups, de [PS] tag ervoor vergeten, kan een mod hem even veranderen? Bewerkt: 27 maart 2006 door Thabit Reageren
Ferre Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Ik vind het een rustige tut, en makkelijk te lezen . Alleen over dat mergen. Ik moest wel even nadenken wat dat ookalweer was, en hoe ik dat deed. Maar dat doe je met Ctrl+E, misschienwel handig als dat erook nog bij staat. Resultaat: Reageren
.Syfes Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Het is wel een beetje interresant,maar voor mij is het een beetje te moeilijk dus ik ga nu eens passen saluutjes Reageren
Thabit Geplaatst: 27 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Het is wel een beetje interresant,maar voor mij is het een beetje te moeilijk dus ik ga nu eens passen saluutjes Dit lijkt mij juist een tutorial voor beginners, hij is zeer makkelijk te doen! 'merge' doe je met CTRL+E! Reageren
Arjen Geplaatst: 27 maart 2006 Rapport Geplaatst: 27 maart 2006 Mwa.. Ik vind het wel een mooie tutorial, maar het is zóoo standaard. Dit trucje is zo verouderd en dat vind ik jammer. Tegenwoordig zie je veel Overlay + Blur. Reageren
kadee Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 is deze met photoshop gemaakt of met IR omdat sommige dingen niet lukken met mijn photoshop Reageren
Arjen Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 In Photoshop. Als je het niet snapt, mag je het best in dit topic vragen. Reageren
Nielok Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 dit is mijn uitkomst: is die een beetje goed geslaagd:? Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 (bewerkt) Ik vind van wel! Goed gedaan hoor. Ik zou mischien wel een andere lettertype gedaan hebben als ik jou was. Maar iedereen heeft zijn eigen smaak. PS: Lettertypen kan je hier downloaden: www.dafont.com Je moet je lettertype uiteindelijk in deze map krijgen: C:/windows/fonts Bewerkt: 5 april 2006 door Twenty Eyes Reageren
Nielok Geplaatst: 5 april 2006 Rapport Geplaatst: 5 april 2006 Ik vind van wel!Goed gedaan hoor. Ik zou mischien wel een andere lettertype gedaan hebben als ik jou was. Maar iedereen heeft zijn eigen smaak. PS: Lettertypen kan je hier downloaden: www.dafont.com Je moet je lettertype uiteindelijk in deze map krijgen: C:/windows/fonts ik heb wel mooiere fonts hoor maar in tut stond dat een Arial-lettertype beter was( blijkt niet zo te zijn ) tog bedankt voor de site Twenty Eyes Reageren
Thabit Geplaatst: 6 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2006 Ik vind van wel! Goed gedaan hoor. Ik zou mischien wel een andere lettertype gedaan hebben als ik jou was. Maar iedereen heeft zijn eigen smaak. PS: Lettertypen kan je hier downloaden: www.dafont.com Je moet je lettertype uiteindelijk in deze map krijgen: C:/windows/fonts ik heb wel mooiere fonts hoor maar in tut stond dat een Arial-lettertype beter was( blijkt niet zo te zijn ) tog bedankt voor de site Twenty Eyes Het mooiste is dan wel als je hem klein doet, volgens mij iets van 12 pixels ofzo. Reageren
XboxGta Geplaatst: 6 april 2006 Rapport Geplaatst: 6 april 2006 (bewerkt) Ik heb er ook één gemaakt maar niet met Photoshop Ik maakte het met paint en nog een ander programma: EDIT: Bij stap 2 ( regel2) staat er een foutje: er staan namelijk LLayer en dat moet Layer zijn Bewerkt: 6 april 2006 door XboxGta Reageren
Grove St. Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) Ik ben eindelijk met PS CS2 begonnen en ik vind het echt heel leuk om het te doen! Dit is mijn resultaat: Bij stap 3 moest ik de laatste niet doen, nu is hij donker. Maar ik vind hem nog steeds erg netjes gedaan Bewerkt: 3 juni 2006 door Grove St. Reageren
wastelander Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Hej, ik heb heb ook ff uitgeprobeert Zeer makkelijk te volgen en zeer goed uitgelegt, beter ook met plaatjes der bij, (das zeer handig voor de beginners onder ons (waaronder ik )) ik heb even wat knutselt maar ik denk dat de uitkomsten iets te groot zijn voor het forum maar ik zie net dat dat niet uitmaakt dus ik plaats ze wel ff. 1 minpuntje dat hij wel heel kort is.. mag opzich wel wat meer effecten bij alle 2 de plaatjes zijn afkomstig van deviantart Simpele gausian blur en 3 pixel border ------------------------------------------------------------------------------- Bewerkt: 15 juni 2006 door wastelander Reageren
Arjen Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Erg mooi gedaan wastelander! Zulke plaatjes mag je wel posten, het maximale op het forum is 640x480 (lxb) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.