bronzenknieschijf Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 eej gastu m'n moeder wilt een nieuwe computer gaan kopen (eentje waar ik mta en gta san andreas wel normaal op kan spelen).. k mag natuurlijk wel wat iedeen inbregen.. dus de vraag is wat zijn nouw echt goede vidiokaarten en als die hardware shit... als video kaart zat ik te denken aan een Nvidia 7800 gtx... wat denken jullie?? ik wil san andreas op top spelen... en andere spellen natuurlijk ook... groetjes Bronzekneecap Reageren
tottenham89 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 Het is wel 1 van de beste videokaarten... Reageren
oentje13 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) weet ik veel >>> Door .Levi.: Als je het niet weet, post dan niet! Ik zie dit als spam.<<< Bewerkt: 30 maart 2006 door .Levi. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 eej gastum'n moeder wilt een nieuwe computer gaan kopen (eentje waar ik mta en gta san andreas wel normaal op kan spelen).. k mag natuurlijk wel wat iedeen inbregen.. dus de vraag is wat zijn nouw echt goede vidiokaarten en als die hardware shit... als video kaart zat ik te denken aan een Nvidia 7800 gtx... wat denken jullie?? ik wil san andreas op top spelen... en andere spellen natuurlijk ook... groetjes Bronzekneecap Krijg je van je moeder een pc met een Geforce 7800? De ATI x1900 is ook wel een goede kaart welke precies beter is weet ik niet. Reageren
Johan O. Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 ik kon met mijn Nvidia Geforce FX 5600 128MB GTA SA al hoog spelen, dus een 7800 lukt het gemakkelijk ik zou ook een Pentium D (Dualcore) kopen!, das bijv.: 2x3.0Ghz! i.i.g. een 64-bit processor veel RAM, TV-kaart mZZlSS!! Johan O. Reageren
ikt Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 (bewerkt) Met een Nvidia GeForge 6600GT 128 MB kan ik al GTA SA en NFS MW op het hoogst spelen, dan moet die van jou wel zéér goed zijn. Daar kan je dus nog ff mee vooruit. Als je niet zo kickt op het geluid zou ik een standaard geluidskaart nemen. Die processor is een goed idee. Misschien is het ook een goed idee dat je er een fijne muis bij koopt als je originele muis je niet bevalt, mijn standaard muis was wel fijn maar dat draadje.... dat was net zo buigzaam als een stuk vastgeroest ijzerdraad. Koop er een met USB-voorin, bespaart een hoop werk als je veel met MP3tjes of USB-stickjes werkt. Veel geheugen is ook handig Als je veel data opslaat kan je een grote harde schijf erbij kopen. Voor spellen is 100GB ofzo al genoeg. (enne, ben ik nou de énige met een 3.20Ghz Processor???) Bewerkt: 30 maart 2006 door ikt Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 30 maart 2006 Rapport Geplaatst: 30 maart 2006 denk ook aan de processor. de beste game processor is een AMD Althon 64 Dual core en ook een goeie is de Pentium 4 HT 6 nogwat Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 31 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2006 eej bednakt allemaal:P.. voor de info... gaak effe allemaal opschrijven en k zeg wel waneer de comp komt:P groetjes bKS Reageren
niels123 Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 (bewerkt) hey Dudes minemale systeemvereisten voor gta sa zijn : 128 mb ram , 64 mb video kaart , 2.0ghtz processor ik kan je aanraden van een g-force te kopen ATI heeft een onstabiel LG sub sysem als je een voledig nieuwe pc mag kopen zou ik je kunnen aanraden van een 64 bit processor te kopen , 64bit moederbord ,64 bit video kaart , 64 bit Hardeschijf... of de beste video kaart : XFX - GeForce 7900GTX slot: PCI-E mem: 512Mb DDR3 (kost wel 500€) maar den moet je ook een ander moederbod kopen of koop een voledige nieuwe pc : de eXtreme Gamer kost wel 1500€ maar heeft wel de snelste processor : * Aopen Alluminium Nouveau 400Watt * Amd Athlon 64bit 3800+ Dual Core * Gigabyte S939 nforce4 SLI moederbord * Seagate 250 Gb S-ATA harddisk * XFX Geforce 7800GT 256Mb * DVD Writer 16 speed Dual Layer * 2Gb DDR400 geheugen * Floppy Drive 1.44 * 10/100 Lan - 7.1 sound onboard Bewerkt: 2 april 2006 door niels123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.