Bezoory Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Welke host is het goedkoopste en het simpelst Wel met HTML stuur een PM of zet het hier neer Reageren
The Mafia Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Phost.nl,Je krijgt goeie hulp en het is redelijk goedkoop. Reageren
Follow Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Phost, het is niet duur en heeft een goedde support, in de cpanel kan je eventueel bij Script database ook al CMS installeren, zoals e107 en Phpbb en PHPWiki. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 Hostin2go is ook niet duur. Reageren
Azer Geplaatst: 3 april 2006 Rapport Geplaatst: 3 april 2006 Sity.nl (goedkoop/snel/betrouwbaar/ > bv. 400mb opslag met 6gb dataverkeer voor 1,19 p/m). Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) *bump* Ik zet het maar even hier zodat ik geen nieuw topic hoef te openen. Weet iemand hoe ik mijn byethost account kan verwijderen? Bewerkt: 14 mei 2006 door Wazuup Reageren
Ikkes Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 *bump*Ik zet het maar even hier zodat ik geen nieuw topic hoef te openen. Weet iemand hoe ik mijn byethost account kan verwijderen? Hoi Wazuup. Volgens mij is er wel een funcite om het opteheffen. Je kan bijvoorbeeld een mail sturen naar de byethost service met daarin dat je niet langer meer gebruik wil maken van byethost. Wat je ook kan doen (is niet zo netjes). Niets meer eraan doen. Je account zal uitzichzelf opgeheven worden. Ikkes Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Bedankt man, ik zal ze wel een mailtje sturen. Om de een of andere reden vind ik het zonde als er 250 mb niet meer gebruikt word... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.