Jump to content

Ruurd31 zijn ontwerpen


Ruurd31

Recommended Posts

Hey lezers van dit topic,

Sinds ongeveer januari heb ik Adobe Photoshop CS2 versie 9.0. Ik ben de hele tijd niets ermee gedaan totdat gister, bij een vriend ging ik het even installeren en toen even proberen. Ik dacht, best wel leuk dus ik ben nu bezig met sigs en probeer zelf wat te ontwerpen. Mijn eerste ontwerp is voor SA : P2 (geef jullie ook op, het kan tot 3 April!!!)

sap22vs.jpg

Zoals ik al zei, was mijn eerste ontwerp voor SA P2, ik heb dus wat geprobeert en wat tools die ik door WiKiGTA en mezelf heb geleerd. Ik wou graag jullie meningen horen, en natuurlijk hele goedde tips en opmerkingen. Wat ik beter kan doen enzovoort. Alvast bedankt jongens, mijn sig vind je boven dit stukje. Je kan dat (lelijke) ding niet missen!!

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, Ruurd, als dit je eerste keer is, dan vind ik hem toch mooi gelukt.

Op MSN zeg je dat je alleen tekst op gezet hebt.

Dat is waar, je kan ook proberen met blur te werken, en met blending modes enzovoort.

De tekst is zeker weten mooi, maar de tekst: San Andreas had je beter met een andere kleur kunnen doen.

Zwart is namelijk niet zo mooi.

De tekst 2 Player!! vind ik wel mooi.

Mijn cijfer voor dit komt uit op een 8tje.

KUTGW :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is waar, je kan ook proberen met blur te werken, en met blending modes enzovoort.

De tekst is zeker weten mooi, maar de tekst: San Andreas had je beter met een andere kleur kunnen doen.

Zwart is namelijk niet zo mooi.

Welke kleur had je er liever bij gezien dan? Iedereen mag vertellen welke hij het er beste bij vind passen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor op MSN van je dat je verder nog niet zoveel kunt, dan alleen tekst...

Maar het gaat er ook vaak om welk plaatje je voor je creatie kiest, als het plaatje mooi is, dan is het al heel wat.

Ik vind de tekst goed gelukt, behalve dat van San Andreas.

Dat staat over de helicopter heen, en dat vind ik nou niet goed passen.

Je had dat wat kleiner moeten maken, en dan erboven moeten plaatsen, zodat het niet ten koste gaat van je plaatje.

Verder kun je met je plaatje allemaal verschillende dingen doen, met verschillende Filters.

Dat moet je zelf allemaal maar eens uitvogelen, en een aantal dingen eens proberen.

Je kunt ook werken met Soft Light en Overlay enzo.

Ik zou zeggen, volg eens wat tut van dit Forum, dan zul je al een heel eind verder komen.

Zo ben ik ook begonnen...

Cijfers

Achtergrond: 8

Kleuren: 7.5

Render: 8

Effecten: 7

Tekst: 7.5

Originaliteit: 7.5

Algehele indruk: 7.8

Eventuele bonus: 0.2

Voor je eerste exemplaar kom ik dan uit op een 7.8.

Oefening baard kunst!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor het mooie cijfer Velaro, maar ik heb een nieuwe gesmeed. Hij is niet echt mooi, maar ik heb de border (rand toch?) en de tekst in overleg met mijn broertje erop gezet. Vinden jullie het goed? Verbeteringen? Tips? Positieve/Negatieve opmerkingen? Ze zijn allemaal welkom!

jov29wy.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb weer een nieuwe creatie, ik heb hem net al aan RonaldVC laten zien, maar wat vinden jullie ervan. Ik heb wat gefilterd, wat ene, en wat andere erbij gegooit. Gewoon allemaal verschillende dingen gebruikt. :D Het was eigenlijk een GFX aanvraag bij het GFX team, maar ik wou gewoon even wat proberen en wat prutsen. Wat vinden jullie van het resultaat?? :puh:

untitled2rk4.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, maar ik vind hem heel erg wazig, als het al een scherp plaatje was, dan heb je er echt te veel effecten in gedaan. :puh: Voortaan moet je er wat sharpen bij doen, zodat ie scherp blijft.

Nu geef ik je een 6/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...