MrKooKie Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Opmerking: Nu de informatie over GTA Vice City Stories binnen begint te stromen, wordt het lastig om dit topic up to date te houden. Op GTAgames.nl zal de belangrijkste informatie bij het nieuws verschijnen, en op WikiGTA wordt een lijst van weetjes bijgehouden. Trademarks: - Rockstar heeft bij het USPTO (United States Patent and Trademark Office), het trademark "Vice City Stories" vastgelegd. De GTA speelt zich dus vrijwel zeker weer in Vice City af. (Het papiertje). - Rockstar heeft ook het trademark "Vice City Stories" vast laten leggen voor kleding, zoals petjes en goodie-shirts. - Tenslotte is "Vice City Stories" ook vastgelegd als trademark voor entertainment, en gelijken. Release: - Grand Theft Auto: Vice City Stories is officieel aangekondigt, en zal op 17 (Amerika)/ 20 (Europa) oktober 2006 uitkomen op de PSP. Cover: Storyline: - De storyline zal minstens zolang als de storyline van GTA: LCS zijn (die al net zolang was als GTA: Vice City). Characters en Cast: - Lazlow als Lazlow - Navid Khonsari als ??? Prijs: Ca. $50,=, dus ca. €40,= Websites - Officiele site - Aankondiging van GTA VCS - Grand Theft Auto: Vice City Stories op WikiGTA Laatste Update: >>> Door Dizzee: Topic unpinned. Alle nieuwe feiten worden vanaf nu toch in dit topic door Summerbase en Pietje II geplaatst.<<< Bewerkt: 29 oktober 2006 door Dizzee Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Websites-Grand Theft Auto: Liberty City Stories op WikiGTA Foutje? Moet de link niet zo heten: Grand Theft Auto: Vice City Stories?? Reageren
Advancegta Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 hij komt wel bij vcs uit maar het is inderdaad een foutje Reageren
Mr.vercetty Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik vind dat Gta vice city stories zo overbodig en onodig dalijk komt er ook een Gta san andreas stories Reageren
Fizzle E Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Inderdaad ik vind het ook well jammer van Vice City Stories/ ben et met Mr.vercetty eenz Reageren
ASPHALT Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Offtopic: hoe zo het is toch leuk voor mensen met een PSP dit is een beetje onredelijk vind ik maar ja... wie mben ik? Ontopic: ik hoop op snel meer en goed nieuws Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Is het nou al zeker dat het niet op de pc uitkomt?? Reageren
Bling Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Is het nou al zeker dat het niet op de pc uitkomt?? Dat is nog even afwachten, maar ik denk dat hij wel voor de PC uitkomt hoor anders loopt rockstar heel veel geld mis en rockstar kennende willen ze natuurlijk zoveel mogelijk geld binnen halen. Hij komt iig niet tegelijk uit met de psp-versie, waarschijnlijk weer een half jaar later zoals gewoonlijk We moeten ook nog maar even afwachten of LCS ook naar de PC gaat. Zo niet, dan gaat VCS waarschijnlijk ook niet naar de PC Reageren
Nickonly Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Hij gaat waarschijnlijk niet naar de PC denk ik, omdat die "stories" series volgens mij speciaal voor de psp waren. Reageren
SamShine Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Hij gaat waarschijnlijk niet naar de PC denk ik, omdat die "stories" series volgens mij speciaal voor de psp waren. Waarom komt Liberty City Stories dan voor de PS2? Reageren
VforV Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 Hij gaat waarschijnlijk niet naar de PC denk ik, omdat die "stories" series volgens mij speciaal voor de psp waren. Waarom komt Liberty City Stories dan voor de PS2? Goed argument! GTA San Andreas Stories zal wel grappig klinken: GTA SAS. Ik sta al te popelen om om GTA Vice City Stories in m'n PSP'tje te stoppen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.