Twenty Eyes Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Doe je best en maak er iets van! (Mijn eerste tutorial) ----------------------------------------------------------------------------------------------- Dit was mijn eigen resultaat: Bewerkt: 9 april 2006 door Twenty Eyes Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Goed uitgelegd, maar dit is geen WIP Render maar een gewone Clay Render, ook een handig systeem zo, alles in 1 plaatje Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 9 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) Ik weet dat dit een clay render is maar het ook te gebruiken voor WIP renders, dus vandaar. Zo heeft het ook een aanlokkelijke naam. Bewerkt: 11 april 2006 door Twenty Eyes Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Mooi tut 20 . Ik voeg hem toe aan de Master Tutorial List . Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Dit kan toch wel een wip render zijn. Als er bijvoorbeeld nog een rim in moet. Anyway, mooie duidelijke tutorial twenty. Keep it up. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 12 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Bedankt voor jullie reacties, ik hoop dat jullie er iets van hebben geleerd. (Ik hoop natuurlijk op resultaat renders ) Heeft iemand nog vragen over de tutorial? Reageren
DaBeast Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Beter laat dan nooit vind ik . Ook om mensen aan te moedigen om meer renders te posten. Het moet een bureel worden voor een lot. Hij is nu rond de 800 poly's. Greetz Reageren
Blastov Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 Stom dat ik hier nog niet gepost heb. Maar gruwelijke tutorial. Kan mij goed van pas komen. Reageren
Schno009 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 suuuuuuuper tutorial, wilde al lang weten hoe je zo moest renderen met die shadows Reageren
Le MrG Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Mooi, je legt voor mij goed uit hoe je het moet doen Maar, waarom zie ik heel veel tut's in een foto bestand, is dat omdat je het dan op andere fora's kunt laten zien ? Bewerkt: 18 mei 2006 door Le MrG Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Mooi, je legt voor mij goed uit hoe je het moet doenMaar, waarom zie ik heel veel tut's in een foto bestand, is dat omdat je het dan op andere fora's kunt laten zien ? Dat is omdat het overzichtelijker kan zijn, dat is 1 reden. De andere reden kan zijn is omdat je er dan een anti-rip op kan zetten. Dus bijvoorbeeld je naam erin. Niemand kan hem nu gemakkelijk stelen of ze willen de tutorial helemaal overtypen . Reageren
Le MrG Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Weet ik dat ook weer voor de volgende keer Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik denk dat het in dit geval gaat om punt 1 van Jorge, omdat zijn naam onderin niet zo moeilijk te vervangen is door iemands eigen naam. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.