KillerR Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Deze sig is geen blunder van me, dat is deze uiteraard wel Maar nu dus de sig die ik voor mijn moeder die grietje heet heb gemaakt: Rates please! Bewerkt: 10 april 2006 door robertgta Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Het is gewoon een simpel Siggie, maar het heeft een goede uitstraling opzich. De achtergrond heeft mooie warme kleuren, en de tekst past daar goed bij. Het Lens Flare effect (volgens mij heet het zo) ziet er ook goed uit. Cijfers Achtergrond: 8 Kleuren: 7.8 Render: - Effecten: 7 Tekst: 7 Originaliteit: 7.5 Algehele indruk: 7.5 Eventuele bonus: - Je krijgt er van mij een 7.5 voor! Blijf oefenen en tuts volgen, dan word je steeds beter! En zelf dingen uitproberen is ook niet mis! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 (bewerkt) Je komt vooruit. Dit ziet er goed uit. Probeer voortaan een border erbij te doen. Alleen is hij te groot (1 MB!) voor in je sig. Lettertype: 8 Render: 7,5 Border: / Kleuren: 8 Achtergrond: 8,5 Effecten: 8,5 Overig dingen: 8 Totaal: 8,083 Highest: 9,178 by Mpp (pm me als ik jou een hogere score hebt gegeven) ©2006, Flitskikker RateSystem. All rights reserved. Nette score! Bewerkt: 10 april 2006 door flitskikker Reageren
Sunray Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 mooie kleur en een goed tekst ik geef je 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.